אתרי בנייה בישראל מנציחים את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

חברות בנייה שונות תלו שלטי הזדהות עם המשפחות השכולות, שנמנע מהן השנה לבקר בקברי יקיריהן ביום זה

שיתוף הכתבה
יוזמה מבורכת לרגל יום הזיכרון (שאטרסטוק)יוזמה מבורכת לרגל יום הזיכרון (שאטרסטוק)

יוזמה ושיתוף פעולה בין ארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכז לבין ארגון יד לבנים להנצחת הנופלים חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה - בצל הקורונה. לאור העובדה שעצרות וטקסי הזיכרון לא יתקיימו השנה בנוכחות קהל ושעל המשפחות השכולות נאסר להגיע לבתי העלמין, ננקטה היוזמה המרגשת, בהשתתפות חברות בנייה שונות.

אתרי בנייה בישראל מנציחים את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבהאתרי בנייה בישראל מנציחים את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

כיוון שענף הבנייה הוכרז חיוני, ומאחר שבניגוד למקומות עבודה אחרים אתרי הבנייה פעילים ועובדים גם בימים אלו, יזמו שני ארגון הקבלנים וארגון יד לבנים מהלך שבמסגרתו נתלו באתרי הבנייה ברחבי הארץ, ולקראת יום הזיכרון, שלטים שבהם מביעים הקבלנים את הזדהותם עם המשפחות השכולות, ועם עם ישראל כולו. 

בין החברות הראשונות שנרתמו למהלך נמצאת חברת עומר הנדסה ובניה, שבונה בימים אלה את פרויקט ב.ס.ר סיטי במרכז פתח תקווה. פרויקט ב.ס.ר סיטי. החברה תלתה ביום ראשון שני שלטי יזכור, על שניים מהבניינים בפרויקט. את השלטים יכולים העוברים והשבים לראות גם מהרחוב. גם קבוצת שפונדר-פדלון, המאכלסת בימים אלה את פרויקט love בכפר סבא הירוקה, תלתה כהזדהות שלטים דומים באתר שלה. בארגון הקבלנים מציינים כי עשרות חברות בנייה נוספות ברחבי הארץ נרתמו למהלך, ובמאות אתרים נוספים מתנוססים מתחילת השבוע שלטי יזכור.

אתרי בנייה בישראל מנציחים את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבהאתרי בנייה בישראל מנציחים את חללי צה"ל ונפגעי פעולות האיבה

אלי רוזנטל, מנכ"ל ארגון הקבלנים והבונים מחוז תל אביב והמרכז: "כידוע, משרד הבריאות אסר על קיום עצרות וטקסי זיכרון ביום בבתי העלמין ביום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ופעולות האיבה. החלטנו להירתם לנושא לצד ארגון יד לבנים ולהנציח את הזיכרון במרחב הציבורי, באמצעות תליית שלטי זיכרון במאות אתרי בנייה. כמי שנשוי ליתומת צה"ל, היום הזה הוא בליבי והמשפחות השכולות במחשבותיי, ואני שמח שמתאפשר לנו להנציח את זיכרון הנופלים ולהביע תמיכה והזדהות עם המשפחות השכולות".

אלי בן שם, יו"ר ארגון יד לבנים: "כל שיתוף פעולה בעת הזו מחמם את הלב ומחזק את הערבות הדדית הנדרשת בעת הזו, יותר מתמיד. זו יוזמה מבורכת הממחישה באופן פיזי ומוחשי את צוואת הבנים שנפלו – 'ובמותם ציוו לנו חיים'. בניין הארץ הוא הגשמה של צוואת הבנים. מי ייתן ומותם לא יהיה לשווא ונהייה כולנו ראויים לכך".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ענף הנדל"ןאלי רוזנטלשפונדר-פדלוןיום הזיכרוןעומר הנדסה ובניהאלי בן שםארגון יד לבניםארגון הקבלנים והבונים במחוז תל אביב והמרכז
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...