איך מכינים דו"ח אפס - המדריך המצולם המלא

יוסי בר דוד מסביר, בשלושה סרטונים מפורטים, על תהליך הגיבוש של הדו"ח החשוב - טעימה קטנה לקראת קורס דו"ח אפס המקוון של מרכז הנדל"ן

שיתוף הכתבה
יוסי בר דוד (מרכז הנדל"ן)יוסי בר דוד (מרכז הנדל"ן)

רוצים לדעת יותר על דו"ח אפס? כיצד מכינים אותו, מה הוא נותן לבנקים או לגופים המלווים, ומה הוא מגלה ליזמים? במסגרת קורס דו"ח אפס המקוון של מרכז הנדל"ן שיוצא לדרך בימים אלו, החלטנו לחשוף בפניכם טעימה ממה שתקבלו בקורס - בעזרת שלושה סרטונים שמעבר יוסי בר דוד, מנכ"ל חברת אלמוג פינוי-בינוי.

כידוע, דו"ח אפס הוא דו"ח המאפשר לבדוק היתכנות כלכלית של פרויקטים נדל"ניים בשלבים המוקדמים ביותר שלהם - ולכן זהו שמם: אלו דו"חות שנעשים ב"שלב האפס" של הפרויקט, כלומר ממש בתחילתו, וכך מאפשרים לכל הצדדים - היזמים או הקבלנים, הגופים המממנים ואפילו הרשויות המקומיות - לעמוד על טיבו של הפרויקט ולדעת עליו יותר.

למעשה, דרך ההסתכלות הכלכלית על דו"ח אפס אפשר להבין רבות על הפרויקט, לא רק מבחינה כלכלית, ובדרך זו הדו"ח החשוב הזה יכול ליצור תמונה ראשונית מהימנה למדי. זו הסיבה לחשיבותו הרבה.

רוצים לדעת עוד על הכנת דו"ח אפס , ולהפוך למומחים לתחום? הצטרפו עכשיו לקורס דו"ח אפס של מרכז הנדל"ן - קורס Online עם אנשי המקצוע המובילים בתחום.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:דו"ח אפסקבוצת אלמוגיוסי בר דוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...