גירון פיתוח רכשה את "בית האומות" בירושלים; תשלם 78.5 מיליון שקל

הבניין שבשכונת ארמון הנציב משתרע על פני 2.5 דונם, וכולל כ-8,000 מ"ר של שטחי משרדים ומסחר • הזכויות מהוות 50% מזכויות החכירה הרשומות במקרקעין

שיתוף הכתבה
בית האומות בירושלים (Google Street View)בית האומות בירושלים (Google Street View)

חברת גירון פיתוח ובנייה הודיעה אתמול (ד') לרשות לניירות ערך כי רכשה את מלוא זכויות החכירה שבהן החזיק צד שלישי בבניין "בית האומות" שבשכונת ארמון הנציב, בדרום-מזרח ירושלים. הסכם הרכישה כולל את קבלת זכויות החכירה כפי שהן (As is), ותמורתו תשלם גירון סכום של 78.5 מיליון שקל.

מדובר בבניין המשתרע על 2.5 דונם, בן חמש קומות ועוד שטחי מרתף ו-254 חניות. הוא כולל בעיקר שטחי משרדים ומסחר, בשטח בנוי של כ-8,000 מ"ר. החברה מעדכנת כי "הזכויות הנרכשות במקרקעין מהוות 50% מזכויות החכירה הרשומות במקרקעין, על פי הסכם חכירה מהוונת מרשות מקרקעי ישראל, עד לסוף ינואר 2040, ומשקפות זכויות חכירה משותפות עם החברה המחזיקה ביתרת זכויות החכירה במקרקעין".

ההכנסות השנתיות וה-NOI בגין כלל הזכויות במקרקעין מוערכות בסך של כ-10 מיליון שקל, מחציתן בגין הזכויות הנרכשות במקרקעין. בכפוף להשלמת העסקה, ובהתאם לנתוניה הכספיים של החברה לסוף ספטמבר 2019, כלל הזכויות במקרקעין עשויות לשקף עבור החברה זכויות בנכס נדל"ן מהותי מאוד"

עוד נכתב בהודעת החברה כי כניסתה לתוקף של העסקה כפופה לקבלת אישור הממונה על התחרות, בתוך 21 ימים ממועד ההתקשרות. עלויות ההתקשרות של החברה בהסכם הרכישה, לרבות תשלום מס רכישה בשיעור של 6% משווי הזכויות הנרכשות במקרקעין, מוערכות בסך כולל של כחמישה מיליון שקל. 

"המקרקעין מושכרים לכ-14 שוכרים, ושיעור התפוסה המשוקלל בגין שטחי משרדים ומסחר במקרקעין הינו כ-100%", מעדכנת גירון. "ההכנסות השנתיות וה-NOI בגין כלל הזכויות במקרקעין מוערכות בסך של כ-10 מיליון שקל, מחציתן בגין הזכויות הנרכשות במקרקעין. בכפוף להשלמת העסקה, ובהתאם לנתוניה הכספיים של החברה לסוף ספטמבר 2019, כלל הזכויות במקרקעין עשויות לשקף עבור החברה זכויות בנכס נדל"ן מהותי מאוד".

חברת גירון פיתוח ובניה היא חברה העוסקת בנדל"ן מניב בישראל, מאז 1981. היא מחזיקה ב-65,000 מ"ר של נכסים מניבים, ששווים הכולל הוא כ-630 מיליון שקל. החברה היא חברה בת של חברת דסטני גלובל, שבעליה הם אבי רויכמן ואריה עובדיה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גירון פיתוח ובניהדסטני גלובלהרשות לניירות ערךבית האומותשכונת ארמון הנציבאבי רויכמןאריה עובדיה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...