פרויקט שני לקרדן נדל"ן ב-2020: 148 יח"ד ב-2 מגדלים בגבעת שמואל

גם את הפרויקט הזה, כמו בפרויקטים נוספים של החברה, תבצע חברת הבת אל הר הנדסה • קרדן חתמה בחצי השנה האחרונה על פרויקטים בהיקף של 538 מיליון שקל לפחות

שיתוף הכתבה
מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (מיכל ארבל)מנכ"ל קרדן נדל"ן, עמוס דבוש (מיכל ארבל)

עוד פרויקט משמעותי, שני במספר, לקרדן נדל"ן ב-2020: החברה הודיעה היום (ד') כי תקים שני מגדלי מגורים בני 24 קומות כל אחד בגבעת שמואל, תמורת 148 מיליון שקל. בפרויקט, שברחוב ליפקין שחק בעיר, ייבנו בסך הכול 148 יחידות דיור.

על ההסכם מול מזמינות העבודה – שתי קבוצות בעלים נפרדות – חתמה החברה המבצעת של קרדן נדל"ן , חברת אל הר הנדסה, שתבנה במסגרת הפרויקט גם שלושה מרתפים. הפרויקט נמצא בסמוך לכביש הרוחב 471, המקשר בין כביש 6 לכביש 4.

במקביל להסכם הביצוע עם מזמינות העבודה, חתמה החברה עם שישה מיחידי קבוצות הבעלים, משתי מזמינות העבודה, על הסכם לרכישת זכויות בנוגע לבעלות בקרקע ולחברות בקבוצת הבעלים, בהיקף כולל של 34 יחידות דיור בשני הבניינים בפרויקט, בתמורה לסך כולל של כ-28 מיליון שקל"

"תקופת ביצוע הפרויקט צפויה לארוך כ-34 חודשים", כתבה החברה בהודעתה לבורסה לניירות ערך. "תחילת ביצוע העבודות הינו מועד קבלת היתר, הצפוי להתקבל בחודשים הקרובים. במקביל להסכם הביצוע עם מזמינות העבודה, חתמה החברה עם שישה מיחידי קבוצות הבעלים, משתי מזמינות העבודה, על הסכם לרכישת זכויות בנוגע לבעלות בקרקע ולחברות בקבוצת הבעלים, בהיקף כולל של 34 יחידות דיור בשני הבניינים בפרויקט, בתמורה לסך כולל של כ-28 מיליון שקל. אחת מהרכישות מותנה בתנאים מתלים שונים. הסכמי הביצוע לא הותנו בהשלמת העסקאות לרכישת הזכויות כאמור".

כפי שציינו, מדובר בפרויקט השני שעליו מסכמת קרדן נדל"ן מתחילת השנה: בחודש שעבר הודיעה החברה על הקמת מגדל עסקים בפארק ההייטק החדש ברעננה - Infinity Park, מגדל בן 30 קומות ובו קרוב ל-20,00 מ"ר בנויים. המגדל יהיה למעשה מרכז הפארק החדש, שיכלול בסך הכול 150,000 מ"ר וישתרע על פני 55 דונם.

לצד זה, חתמה אל הר הנדסה עוד ביוני 2019 על הסכם להקמת פרויקט מגורים חדש בבת ים, שבו תקים 293 יחידות דיור בפרויקט שנחתם במסגרת עסקת קומבינציה על הקרקע. התמורה בפרויקט זה היא 240 מיליון שקל.

קרדן נדל"ן רכשה את חברת אל הר הנדסה בשנת 2017 בסכום של 28 מיליון שקל, ומאז אותו הסכם שנחתם ביוני סיכמה דרך חברת הבת על פרויקטים בהיקף כולל של 538 מיליון שקל. אל הר כבר ביצעה בעבר כמה וכמה פרויקטים מעניינים, כדוגמת בניית מרתפי מתחם מגדלי עזריאלי שרונה שבתל אביב.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךקרדן נדל"ןעמוס דבושאל הר הנדסה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...