קרדן נדל"ן תבנה 293 דירות מגורים בבת-ים ב-240 מיליון שקל

הפרויקט יבוצע על ידי חברת הבת של קרדן, אל הר הנדסה, והוא מותנה בחתימת הסכם קומבינציה עם בעלי הקרקע • העבודות בפרויקט צפויות להימשך כ-36 חודשים

שיתוף הכתבה
מיקי זיסמןמיקי זיסמן

חברת קרדן נדל"ן הודיעה הבוקר (ג') כי חתמה על הסכם לבניית פרויקט מגורים בן 293 יחידות דיור בבת ים, תמורת סכום של 240 מיליון שקל. את העבודות תבצע חברת הבת של קרדן, אל הר הנדסה בע"מ, אשר חתמה על הסכם העקרונות מול הגורם המזמין את העבודות. החברה מסרה בהודעתה לרשות לניירות ערך כי משך העבודות צפוי להיות כ-36 חודשים.

השלמת ההסכם מותנית בחתימת הגורם המזמין את העבודות על הסכם קומבינציה מול בעלי הקרקע שעליה אמור לקום הפרויקט. על פי הסיכום בין הצדדים, הסכם הקומבינציה צריך להיחתם עד תחילת באוקטובר 2019, אם כי לקרדן נדל"ן עומדת הזכות להאריך את תקופת ההמתנה ב-90 יום נוספים. 

בהודעת קרדן נדל"ן נכתב כי "החברה תערוב להתחייבות אל הר בהתאם להסכם העקרונות. אל הר תעמיד למזמין ערבות ביצוע להבטחת ההתחייבויות בהסכם המפורט, וכן, תועמד ערבות החברה להתחייבויות בהסכם המפורט בהיקפים שסוכמו בהסכם העקרונות".

קרדן נדל"ן רכשה את חברת אל הר הנדסה בע"מ בשנת 2017, תמורת 28 מיליון שקל, והיא מחזיקה בה בבעלות מלאה. בין הפרויקטים שביצעה אל הר עד היום בולט פרויקט בניית מרתפי מגדל עזריאלי שרונה, תמורת 200 מיליון שקל.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאל הר הנדסהיחידות דיור חדשותתוכנית המרתפים של תל אביבקרדן נדל"ן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...