אקרו נדל"ן תקים 3 בנייני משרדים בקריית אונו ב-470 מיליון שקל

החברה נכנסת לרובע העסקים החדש בעיר, MyONO, ותקים שם את פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS שיכלול 45,000 מ"ר בנויים • הבנייה צפויה להסתיים בתוך 3 שנים

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS (3devision)הדמיית פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS (3devision)

חברת אקרו נדל"ן מודיעה היום (ג') על רכישת קרקע של 13.5 דונם ברובע העסקים החדש המתהווה בין צומת סביון לקריית אונו, רובע MyONO. על הקרקע שרכשה מתכוונת החברה להקים קומפלקס בן שלושה בנייני משרדים, שיציע 45,000 מ"ר של שטחים בנויים, בהשקעה של כ-470 מיליון שקל.

המתחם המתוכנן, ACRO BUSINESS CAMPUS, יכלול שלושה בנייני משרדים בני 11-7 קומות. החברה מעדכנת כי העבודות צפויות להתחיל כבר בשבועות הקרובים, ולהסתיים בתוך שלוש שנים. עוד מעדכנת החברה כי בימים הקרובים יחל שיווק הפרויקט, ובשני בניינים מתוך השלושה יוצעו שטחים גם למכירה, במחיר התחלתי של 9,500 שקל למ"ר. שטחים אלה מיועדים הן למשקיעים והן למשתמשי קצה. בבניין השלישי יוצעו שטחים להשכרה בלבד.
 
"מדובר בפרויקט משמעותי נוסף עבור אקרו בתחום הנכסים המניבים, פעילות שאותה מעמיקה החברה בשנים האחרונות", נכתב בהודעת אקרו נדל"ן. "פעילות זו כוללת ביו היתר את פרויקט sea view 1 ו-2 באזור התעשייה הרצליה, מגדל אקרו במתחם יצחק שדה החדש בתל אביב, קמפוס מייקרוסופט שנבנה בימים אלו בהרצליה, מגדל A TOWER ברעננה, קומפלקס המשרדים בפרויקט דה וינצ'י ועוד.  החברה מרחיבה כעת את פריסתה ליעד גיאוגרפי נוסף, לאחר שבמשך שנים התמקדה בתל אביב ובאזור השרון". 

אקרו נדל"ן תקים 3 בנייני משרדים בקריית אונו ב-470 מיליון שקלאקרו נדל"ן תקים 3 בנייני משרדים בקריית אונו ב-470 מיליון שקל

הפרויקט ייבנה בבנייה ירוקה, שתכלול בין היתר מעטפת קיר מסך שתסנן את קרינת השמש, תפחית חדירת חום לחללי המשרד ותחסוך בהוצאות החשמל. הבניינים יכללו גם קומת מסחר בקומת הקרקע, חניון תת-קרקעי שיכלול עמדות אופניים ועמדות טעינה לרכבים חשמליים, Roof-Top פתוח, חדר כושר, פרגולות הצללה באזורי הישיבה ועוד. תכנון הפרויקט בוצע על ידי משרד האדריכלים יסקי-מור-סיון.

"ייחודו של פרויקט ACRO BUSINESS CAMPUS נובע משילוב של שטחים להשכרה או לרכישה בגדלים משתנים, לצד גמישות המתאפשרת בעיצוב חללי העבודה, כך שהוא יוכל להתאים לצרכים של מגוון רחב של חברות בהתאם להיקף פעילותן ולאופייה, כמו גם לבעלי מקצועות חופשיים שגרים בקרבת מקום", אומרים בחברת אקרו נדל"ן. "יתרונות אלה, בשילוב מקומו האטרקטיבי של הפרויקט ודרכי הגישה הנוחות אליו כבר מעוררים ביקושים ערים, ואנו צופים כי שיווקו יושלם בתוך זמן קצר".

רובע MyONO - מרכז עסקים ובילויים שנבנה בימים אלו בבקעת אונו, סמוך לשכונות החדשות סביב רובע העסקים החדש - כ-4,000 יחידות דיור חדשות בקריית אונו, כ-3,000 יחידות דיור חדשות באור יהודה, כ-16,000 יחידות דיור ברמת גן וכ-4,300 יחידות דיור חדשות ממזרח לצומת סביון. הרובע ממוקם על עורק תחבורה ראשי, בין כביש 461 לכביש 4622, נמצא מרחק נסיעה קצר מנתב"ג וייהנה בעתיד מפעילותו של הקו הסגול של הרכבת הקלה, שצפוי לעבור בסמוך. בסך הכול מתוכנן הרובע להציע כ-400,000 מ"ר של שטחים בנויים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובע העסקים MyONOACRO BUSINESS CAMPUS
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...