איירפורט סיטי רוכשת 40% משלב ב' בפרויקט עלית בר"ג ב-43 מיליון שקל

ההודעה מגיעה יממה לאחר שמצלאוי, המחזיקה בחלק הנותר של הפרויקט, הודיעה על מכירת 30% מזכויותיה לארץ עלית • למצלאוי זכות סירוב או זכות השתתפות במכירה

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט עלית ברמת גן (חברת מצלאוי)הדמיית פרויקט עלית ברמת גן (חברת מצלאוי)

איירפורט סיטי תרכוש 40.54% משלב ב' של פרויקט עלית שבמתחם הבורסה ברמת גן – כך הודיעה הבוקר (ג') חברת מצלאוי , שהחזיקה עד לאחרונה ביתרת הזכויות בפרויקט. איירפורט סיטי תשלם על חלק זה של הפרויקט 43 מיליון שקל – אם כי למצלאוי, כך בהתאם להסכם בינה לבין הבעלים הקודמים בחלק הנותר של הפרויקט, עומדת זכות סירוב או זכות השתתפות במכירה, שעליה לממש בתוך 30 יום.

"החברה עדיין לא החליטה אם לממש את זכות הסירוב או את זכות ההשתתפות במכירה או אף אחת מהן", כך נכתב בהודעת מצלאוי לרשות לניירות ערך, "ובכוונתה לבחון במהלך 30 הימים הקרובים את האפשרויות העומדות בפניה".

נציין כי רק אתמול הודיעה מצלאוי על מכירת מחצית מזכויותיה בשלב זה של הפרויקט לחברת ארץ עלית, תמורת סכום של 25 מיליון שקל. מצלאוי החזיקה עד כה ב-59.46% מהפרויקט, וכעת תחזיק בכ-30% ממנו. ההסכם כולל גם זכויות בנייה עתידיות, אם יאושרו. מצלאוי מעדכנת כי עם השלמת עסקה זו, היא צפויה להכיר ברווח גולמי בסך של כ-8 מיליון שקל.

פרויקט עלית נמצא בסמוך למפעל עלית המפורסם, מול מתחם הבורסה בתל אביב, וכולל על פי התכנון שני מגדלים בני 30 קומות – אחד למגורים, שאוכלס כבר, והשני למסחר ותעסוקה, בן 30 קומות גם כן, שטרם אושר לבנייה. מפעל עלית עצמו לא ייהרס אלא ישומר.

נציין עוד כי אם תושלם עסקת הרכישה של איירפורט סיטי , יהיה זה הפרויקט השני שבו מחזיקה החברה לצד מצלאוי : באמצע דצמבר האחרון הודיעו קבוצת איירפורט סיטי-נצבא ומצלאוי על שיתוף פעולה בהקמת פרויקט פינוי-בינוי ברחוב יוספטל בבת ים, שיכלול 1,078 יחידות דיור, שטחי מסחר ושטחי משרדים. ההסכם קובע כי כל חברה תחזיק ב-50% מהפרויקט, וכי איירפורט סיטי-נצבא תספק את ההון העצמי לפרויקט – שמוערך בכ-250 מיליון שקל. מצלאוי תהיה אחראית על ניהול הפרויקט, ביצועו ושיווקו, ואף תהיה הקבלן המבצע שלו. במתחם נמצאות כיום 240 דירות ישנות, שיפונו לטובת הפרויקט הגדול, באחד הרחובות המרכזיים של העיר בת ים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מצלאויסמי מצלאויאיירפורט סיטיאיירפורט סיטיארץ עליתפרויקט עלית ברמת גןמתחם יוספטל בת ים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...