על הכוונת של מגוריט: שכונת יד אליהו; תרכוש 110 יח"ד ב-267 מיליון שקל

החברה חתמה על הסכם לרכישת 55 יחידות דיור בשכונה המתחדשת בת"א תמורת כ-130 מיליון שקל, כחודשיים לאחר שחתמה על הסכם דומה תמורת כ-137 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך (עמית חכמוב)יו"ר מגוריט, ארז רוזנבוך (עמית חכמוב)

חברת מגוריט מסתערת על שכונת יד אליהו המתחדשת שבמזרח תל אביב: החברה הודיעה היום (ב') כי אמש התקשרה בהסכם אופציה לרכישת 55 יחידות דיור בשכונה, תמורת כ-130.7 מיליון שקל. הסכם אופציה זה מצטרף להסכם אופציה שני, שנחתם מול אותו גורם – גם הוא עבור 55 יחידות דיור ביד אליהו, תמורת 137 מיליון דולר.

החברה מעדכנת כי ההסכם האחרון כולל שטח מכר של כ-3,954 מ"ר, כ-654 מ"ר מרפסות ו-25 חניות. הבנייה בפרויקט טרם החלה, ומועד מסירת הדירות יהיה 58 חודשים ממועד חתימת הסכם המכר בין הצדדים. "אם האופציה לא תמומש על ידי המוכרת עד למועד סיום תקופת האופציה המדוברת, שלא עקב נסיבות הנובעות מהחברה, תשלם המוכרת למגוריט במועד סיום תקופת האופציה סך של עשרה מיליון שקל".

כאמור, החברה חתמה בתחילת אוקטובר האחרון על הסכם אופציה דומה, עם אותו גורם, לרכישת 55 דירות בשכונה. שם מדובר בשטח מכר של כ-3,970 מ"ר, בתוספת מרפסות בשטח של כ-645 מ"ר ו-35 חניות. על אופציה זו תשלם החברה סכום של 136.9 מיליון שקל, וביחד – כמעט 270 מיליון שקל. עוד מעדכנת החברה כי במועד החתימה על הסכם האופציה השני, עודכן מועד תחילת תקופת האופציה בהסכם הראשון לאתמול, ומועד סיומו – 24 חודשים לאחר מכן.

מגוריט, קרן הריט המשקיעה בפרויקטים לשכירות לטווח ארוך, ביצעה לאחרונה כמה רכישות מעניינות – האחת בפתח תקווה, בפרויקט הפרדס, והשני בהרצליה, בפרויקט הרצליה הילס. לאחרונה אף ביצעה החברה גיוס באמצעות הנפקת מניותיה, וגייסה בדרך זו 414 מיליון שקל.

על פי הדו"ח המסכם לרבעון השלישי של שנת 2019, שווי נכסי החברה עומד על כ-957 מיליון שקל, והכנסותיה מדמי שכירות, בין ינואר לספטמבר 2019, עומדות על כ-9.125 מיליון שקל – זאת לעומת כ-2 מיליון שקל לאורך התקופה המקבילה אשתקד, וכ-3.8 מיליון שקל בכל שנת 2018. הרווח הנקי שלה בשלושת הרבעונים הראשונים של 2019 הסתכם בכ-23 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מגוריטארז רוזנבוךהרשות לניירות ערךשכירות ארוכת טווח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...