מתקרבים לעוד מגדל במתחם הבורסה: הופקדה תוכנית היצירה 6 בר"ג

מדובר בתוכנית שהפקידה לאחרונה הוועדה המחוזית, להקמת מגדל לתעסוקה שגובה הבינוי המותר בו הוא עד 50 קומות • החברה היזמית בפרויקט: אמד פיתוח נדל"ן והשקעות

שיתוף הכתבה
הופקדה תוכנית היצירה 6 בר"גהופקדה תוכנית היצירה 6 בר"ג

עוד מגדל במתחם הבורסה ברמת גן עומד בפני אישור סופי – וצפוי להביא עימו הכנסה יפה לעירייה: הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה במחוז תל אביב הפקידה לאחרונה את התוכנית המפורטת למגדל התעסוקה המתוכנן ברחוב היצירה 6 שבמתחם הבורסה. על פי התוכניות, הבינוי בפרויקט יכול להגיע עד ל-50 קומות. היזמית בפרויקט היא חברת אמד פיתוח נדל"ן והשקעות.

התוכנית ממוקמת במתחם שבין רחוב היצירה מדרום, רחוב תובל ממערב ורחוב החילזון מצפון, בשטח של כ-2.9 דונם שבו פועל כיום מגרש מכוניות שיפונה במסגרת העבודות. המתחם נמצא מרחק הליכה קצר ממתחם תיאטרון היהלום. על פי תיאור התוכנית, מטרתה היא "פיתוח השטח כחלק מאזור התעסוקה של מתחם הבורסה, באמצעות הקמת מגדל לתעסוקה ומסחר וכיכר ציבורית בפינת הרחובות היצירה ותובל.

גובה המגדל לתעסוקה הוא עד 50 קומות. שימושי התעסוקה יאפשרו מגוון נרחב של שימושים, לרבות משרדים, היי טק, מעבדות ומוסדות בעלי אופי ציבורי. קומת הקרקע תהיה קומה מסחרית לשימוש המועסקים במתחם הבורסה ולשימושו של כלל הציבור, כמו גם להבטחת מרחב עירוני תוסס ופעיל". 

המטרה המרכזית של התוכנית היא פיתוח השטח כחלק מאזור התעסוקה של מתחם הבורסה. היא כוללת 25,945 מ"ר של שטחי תעסוקה, וכן 2,610 מ"ר שטחים למבנים ציבוריים ו-1,600 מ"ר לשטחי מסחר. בהוראות התוכנית נכתב כי זו תתכלה אם לא יוּצא היתר בנייה למימוש התוכנית בתוך 7 שנים מיום אישורה. התוכנית אושרה בתנאים בוועדה המחוזית כבר בפברואר 2019.

למגדל עתידי זה מצטרפים עוד שני מגדלים המתוכננים לקום בשנים הקרובות בסמוך אליו, סביב מתחם הבורסה – ושמספר הקומות בהם יהיה כפול ויותר. כפי שדיווחנו באפריל האחרון, אישרה הוועדה המקומית לתכנון ובנייה את הקמתו של "מגדל 120", שיהיה המגדל הגבוה בישראל עם 120 קומות. מגדל אחר, שנמצא בשלבים מתקדמים ביותר בהליך הסטטוטורי, הוא "מגדל בין ערים" שצפוי גם הוא לקום בסמוך ולמנות 100 קומות.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייהמתחם הבורסה ברמת גןמגדל 120הוועדה המחוזית לתכנון בנייה תל אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...