עוד חברה בדרך להסרה ממפת הנדל"ן: בקשה לפירוק נגד קבוצת לב רן

הבקשה נגד החברה שבבעלות יזם הנדל"ן עופר לב רן הוגשה אל בית המשפט המחוזי בתל אביב • הדיון בבקשה ייערך בעוד כשלושה שבועות

שיתוף הכתבה
בקשה לפירוק נגד קבוצת נדל"ן בקשה לפירוק נגד קבוצת נדל"ן

חברת נדל"ן נוספת נמצאת בקשיים – ועומדת רגעים לפני פירוק: לאחרונה הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב בקשה לפירוק קבוצת לב רן של יזם הנדל"ן עופר לב רן. הסיבה לבקשת הפירוק לא צוינה, אך בית המשפט קבע את הדיון בבקשה לאמצע החודש הבא, בעוד כשלושה שבועות.

קבוצת לב רן עוסקת בתחום ההתחדשות העירונית, והתמקדה לאורך שנות פעילותה הן בפרויקטי תמ"א 38 והן בפרויקטים לפינוי-בינוי. היא הוקמה בשנת 2010, והפרויקט הראשון שלה היה פרויקט תמ"א 2/38 ברחוב האלוף נחמיה תמרי 19-17 ברמת גן. פרויקט נוסף שקידמה היה פרויקט פינוי-בינוי ברחוב ביאליק 104 ברמת גן. 

היזם עופר לב רן, שותפו לשעבר של יזם הנדל"ן עדי קייזמן (מייסד חברת ADO גרופ),הקים את קבוצת לב רן עם אביו, שמעיה לב רן. את תגובת החברה לא ניתן היה להשיג עד כה.

חוסר הוודאות והעיכובים הרבים המאפיינים את תחום ההתחדשות העירונית גורמים לחברות רבות שנכנסו לתחום לקרוס. האחרונה שבהן הייתה חברת מ.דיין הנדסה בניין ופיתוח, שהגישה ביוני האחרון בקשה להקפאת הליכים.

לכך נוסיף את הפרסומים כאן על שתי חברות בנייה נוספות, לאו דווקא מתחום ההתחדשות העירונית, שנקלעו גם הן לקשיים: חברת א. דורי, בעבר אחת הגדולות בענף, שביקשה הקפאת הליכים בשל חובות גדולים, וחברת שייקה אלה שנגדה אף הוצא צו הקפאת הליכים, לפני כשבועיים. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית המשפט המחוזי בתל אביבהקפאת הליכיםא. דוריצו הקפאת הליכים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...