רכישת אפריקה השקעות: י.ח דמרי הודיעה במפתיע על משיכת הצעתה

אחרי אינספור תהפוכות ועדכונים סביב הצעת הרכישה, החליטה דמרי לפרוש מהמרוץ • לפידות קפיטל מתכוננת להשלמת הרכישה

שיתוף הכתבה
יגאל דמרי יגאל דמרי

אחרי אינספור שינויים, עדכונים ותהפוכות במרוץ שנמשך כחודשיים ואף יותר – הודיעה לפתע הבוקר (ב') חברת י.ח דמרי כי היא מוותרת על ניסיונות הרכישה של חברת אפריקה ישראל השקעות. בכך נסללת הדרך, שוב, לרכישת החברה בידי חברת לפידות קפיטל של איש העסקים יעקב לוקסנבורג.

בשבועות האחרונים, לאחר שנראה היה שלפידות תרכוש את אפריקה, הגישה חברת י.ח דמרי הצעות משופרות לרכישת אפריקה. אף התקיימה בשבוע שעבר הצבעה שבה אושרה בחינת ההצעה המחודשת של י.ח דמרי, והבוקר אמורה הייתה להתקיים הצבעת מחזיקי אגרות החוב של אפריקה, על שתי ההצעות – זו של דמרי וזו של לפידות קפיטל (ששופרה גם היא לא פעם בימים האחרונים). בשעות הבוקר אף הגישה דמרי עוד עדכון להצעתה - ולכן מפתיע היה לגלות כי החליטה באופן מפתיע לפרוש מהמרוץ. הסיבה לפרישה לא ברורה עד כה.

כעת, לאחר פרישת החברה, נותרה רק הצעתה של לפידות קפיטל על השולחן – היא תהיה כנראה זו שתרכוש את חברת אפריקה ישראל השקעות, אחרי שכבר נכנסה למשא ומתן קודם עם החברה, והצעתה הקודמת פגה. אם הפעם המשא ומתן יבשיל לכדי עסקה, תשלם לפידות קפיטל על אפריקה ישראל השקעות 1.347 מיליארד שקל – יותר מ-100 מיליון שקלים בהשוואה להצעתה הקודמת שנבחרה בזמנו על ידי בעלי האג"ח.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יגאל דמריאפריקה ישראלי.ח דמרילפידות קפיטל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...