אמות הודיעה: רוכשת 50% מקניון ק. אונו תמורת כ-545 מיליון שקל

החברה רוכשת את מחצית הנכס מנכסים ובנין, ותחזיק לאחר השלמת העסקה ב-100% ממנו • מנכ"ל אמות, אבי מוסלר: "מדובר בנכס חזק עם ביקושים יציבים ותפוסות גבוהות"

שיתוף הכתבה

חברת אמות בדרך להשתלטות על קניון קריית אונו: החברה הודיעה היום (ה') לרשות לניירות ערך כי היא עומדת לפני השלמת העסקה לרכישת 50% מהאחזקות בקניון מחברת נכסים ובנין, כך שלאחר השלמת העסקה תחזיק במלוא הזכויות בנכס. סכום העסקה הוא 545 מיליון שקל.

מתחם קניון קריית אונו הוא למעשה קומפלקס הכולל מרכז קניות בהיקף של כ-23 אלף מ"ר, ומעליו שני מגדלי משרדים בשטח של כ-19 אלף מ"ר, הבנויים בעצמם מעל חניון מקורה בשטח של כ-70 אלף מ"ר, המכיל כ-1,480 מקומות חניה. חברת בת של אמות מחזיקה כיום ב-50% ממנו, וכאמור השלמת העסקה תעביר לידי אמות את השליטה המלאה.

מחברת אמות נמסר כי שטחי המסחר מושכרים לקשת רחבה של שוכרים מגוונים מתחומי האופנה, הפנאי והמזון, ביניהם חנויות עוגן. שטחי המשרדים מושכרים לקופות חולים (מכבי, כללית ומאוחדת),לקליניקות פרטיות של רופאים, ולקריה האקדמית קריית אונו ולמגוון בעלי מקצועות חופשיים נוספים. שיעור התפוסה בנכס עומד על כ-96%, והחברה מעריכה כי ה-NOI החזוי בתפוסה מלאה הינו כ-68 מיליון ש"ח לשנה.  

לאמות, מקבוצת אלוני חץ (מחזיקה ב-56% מאמות),103 נכסים מניבים בישראל בשטח כולל של 1.4 מיליון מ"ר וכמה חטיבות קרקע המיועדות לפיתוח, בשלוש מהן פרויקטים בשלבי בנייה שונים. עיקר נכסיה נמצאים במרכז הארץ ובהם שיעורי תפוסה גבוהים (כ-97.1%). 

אבי מוסלר, מנכ"ל אמות, מסר: "אני שמח על הגדלת חלקנו בקניון קריית אונו, נכס חזק עם ביקושים יציבים ותפוסות גבוהות, המושכר לשוכרים איכותיים ומאופיין בפדיונות טובים. מדובר בנכס שאנו מנהלים יותר מעשר שנים, ומכירים את יתרונותיו ואת האפשרויות הגלומות בו. אנו רואים את המשך הפוטנציאל הגלום בנכס, לאור מקומו המרכזי באזור הנהנה בשנים האחרונות - ובשנה האחרונה בפרט - מהתחלות בנייה מאסיביות של התחדשות עירונית ופרויקטים למגורים. נמשיך לפעול להרחבת וביסוס פורטפוליו הנכסים שלנו באמצעות השבחת הנכסים שבבעלותנו, באמצעות רכישת נכסים איכותיים נוספים וכן באמצעות ייזום ובניית פרויקטים חדשים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קניון קריית אונואלוני חץאבי מוסלראמות השקעות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...