ישראל-קנדה: משא ומתן לרכישת 50% מקרקע בצמוד למתחם ה-1000 בראשל"צ

בהמשך לפרסומים, מאשרת החברה כי היא עומדת לרכוש מאלקטרה מחצית מהזכויות בקרקע במיזם ראשון איילון, תמורת 130 מיליון שקל • בתכנון: הקמת 180 אלף מ"ר במקום

שיתוף הכתבה
ישראל-קנדה: משא ומתן לרכישת 50% מקרקע בצמוד למתחם ה-1000 בראשל"צישראל-קנדה: משא ומתן לרכישת 50% מקרקע בצמוד למתחם ה-1000 בראשל"צ

חברת ישראל-קנדה מאשרת, בהמשך לפרסומים מאתמול (א'),כי היא מנהלת משא ומתן עם חברת אלקטרה מוצרי צריכה לרכישת 50% מהזכויות בקרקע בראשון לציון, תמורת סכום של 130 מיליון שקל. הקרקע המדוברת, בצמוד למתחם ה-1000 המתהווה, מתפרסת על שטח של 52 אלף מ"ר בסך הכול.

 

מדובר בחלקה אשר נכללת בשטח תוכנית "ראשון איילון" – תוכנית המיועדת לשדרוג אזור התעשייה הישן של ראשל"צ, בצמוד למתחם ה-1000 המבוקש, כאמור. במסגרת התוכנית מתוכננים להתווסף לאזור התעשייה כ-360 אלף מ"ר, מספר אשר כמעט יכפיל את כמות השטח הבנוי כיום במקום. מדובר בתוכנית שמשתרעת על פני 500 דונם.

 

בדיווח של ישראל-קנדה לבורסה לניירות ערך נכתב כי "על פי תנאי העסקה המתגבשת במסגרת המו"מ, לאחר השלמת רכישת הממכר יפעלו הצדדים לפיתוח פרויקט המתוכנן להיבנות במקרקעין הכוללים זכויות בנייה קיימות על פי התב"ע שבתוקף, בהיקף של כ-180 אלפי מ"ר". מדובר בשטח שבו ייבנו משרדים, שטחים לתעשייה קלה ומבני ציבור.

 

"כמו כן", וסרת החברה, "יבחנו הצדדים את ההתקשרות להשכרת חלק מהותי מהמקרקעין לחברת אלקטרה בע"מ כשוכר עוגן, אשר למיטב ידיעת החברה הינה תאגיד קשור למוכר, ואת ההתקשרות עימה כקבלן מבצע לפרויקט".

תוכנית ראשון איילון היא אחת התוכניות הגדולות המצפות לעיר ראשון לציון בשנים האחרונות. בצמוד אליה מתהווה בימים אלו מתחם ה-1000 בעיר, אשר צפוי לכלול 1.75 מיליון מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר, לצד 5,400 יחידות דיור ו-110 דונם של פארקים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית ראשון לציוןקבוצת אלקטרההבורסה לניירות ערךישראל קנדה בע"מתוכנית ראשון איילון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...