"האוצר או הפנים? כל משרד יקבל את מנהל התכנון עם כל החבילה"

שאלת המעבר האפשרי בחזרה למשרד הפנים ממשיכה להעסיק את הגורמים סביב מנהל התכנון • המנכ"לית זילבר: "התקופה במשרד האוצר הייתה טובה"

שיתוף הכתבה
דלית זילברדלית זילבר

סוגיית 'מקומו' של מנהל התכנון – תחת משרד האוצר או תחת משרד הפנים – מעסיקה זה מכבר בעלי תפקידים במנהל עצמו, וכן את הפוליטיקאים. עוד בפברואר האחרון הצהיר שר הפנים אריה דרעי כי העברת המנהל אל משרד האוצר הייתה טעות, ואמר כי אם ימשיך בתפקידו ידרוש להחזיר את המנהל למשרד הפנים.

הסוגיה הזו עלתה שוב במפגש הכתבים במטה המנהל, שם נשאלה המנכ"לית דלית זילבר לדעתה בנושא. זילבר השיבה כי זהות המשרד שתחתיו יעבוד המנהל אינה משנה: "אנחנו לא אותו גוף שהיה תחת משרד הפנים, אנחנו משהו אחר. זו יחידת סמך עצמאית ונפרדת, גם ה'יקום' הזה שבו אנחנו נמצאים – המטה החדש שלנו - מעיד על כך. התקופה במשרד האוצר הייתה טובה, מבחינת הגיבוי שקיבלנו, תקופה טובה מאוד שבה נחשפו אלינו הרבה גורמים.

מה שחשוב הוא שיש פה צוות מדהים, מקצועי מאוד מוביל עשייה רבה. יש כאן הרבה מאוד חבר'ה צעירים, שלא רגילים לעבוד מול משרדי הממשלה. כל משרד יקבל אותנו עם כל ה'חבילה', ויצטרך להתעסק עם כל מה שנעשה כאן – ולא מדובר רק על יחידות דיור. מי שייקח אותנו יתמודד עם האתגר הזה, בהתערבות כזו או אחרת". 

במהלך מפגש הכתבים דיברה זילבר גם על המבנה החדש בירושלים, שהפך למשכנו של מנהל התכנון לפני כשנה – שבע קומות של משרדים שאיחדו למקום אחד את כל יחידות המנהל, שבעבר היו מפוזרות בחמישה אתרים שונים ברחבי העיר. עוד הוצגו במהלך המפגש שתי מערכות טכנולוגיות חדשות לשיתוף הציבור בתוכניות מנהל התנכון – אתר XPLAN שבו ניתן למצוא את כל התוכניות שנמצאות בהליכי תכנון, ואתר "מידע תכנוני" שנמצא עדיין בהרצה ומציג מידע כולל על התוכניות הקיימות, כולל מסמכים רלוונטיים. 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מנהל התכנוןדלית זילברמשרד האוצראריה דרעימשרד הפניםמינהל התכנון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...