לוינשטיין תקים בנייני משרדים במרכז ב"ש; תשקיע 250 מיליון שקל

הפרויקט הוא חלק מעסקת קומבינציה שבמסגרתה תבנה החברה עבור העירייה 5,100 מ"ר שטחי משרדים וחניות • שטח הפרויקט כולו 14.4 דונם, והיקף הבנייה: 31 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה

קבוצת לוינשטין הודיעה אתמול (ד') כי זכתה במכרז של עיריית באר שבע לבניית שטחי משרדים ומסחר בשטח של כ-31 אלף מ"ר במע"ר – מרכז העסקים העירוני המיועד לקום לא רחוק מתחנת הרכבת באר שבע מרכז, מתחם התחנה המרכזית, קריית הממשלה ועיריית באר שבע.

מדובר בשני מגרשים צמודים בשטח של כ-14.4 דונם בלב מע"ר באר שבע. החברה מסרה כי מכירת הקרקע תהיה חלק מעסקת קומבינציה, שבמסגרתה תספק קבוצת לוינשטין שירותי בנייה לכ-5,100 מ"ר משרדים וחניה לשימוש העירייה. היקף ההשקעה בפרויקט מוערך בכ-250 מיליון שקל. 

השטח, שנקרא בעבר "מתחם מוסכי העירייה", שימש במשך שנים כמוסך עבור רכבי העירייה, וכיום הוא משמש את מחלקת התברואה של עיריית באר שבע. כחלק מהעבודות להקמת הפרויקט, תידרש החברה הזוכה גם לטפל בקרקע, המזוהמת בחלקה. בסקירה של השטח על ידי אנשי המשרד להגנת הסביבה צוין כי בשטח המתחם אף קיים ריכוז של קברים עתיקים שנחשפו ומופו על ידי רשות העתיקות באר שבע, ומתוכננים להעתקה. 

הפרויקט שבו זכתה קבוצת לוינשטיין יהיה השלישי שבו מחזיקה הקבוצה במע"ר באר שבע, לצד בניין המשרדים והמסחר לב הסיטי ומתחם בית סולוג. מסירת הקרקע לקבוצה צפויה בקרוב, לאחר אישור מועצת עיריית באר שבע וחתימת ההסכם באופן רשמי. 

שאול לוטן, מנכ"ל קבוצת לוינשטין : "אנו מאמינים כי באר שבע תמשיך להתפתח ותהפוך לעיר מטרופולינית המתוכננת לשרת אוכלוסייה של יותר ממיליון איש. בשנים האחרונות נמצאת העיר בתנופת פיתוח, שבאה לידי ביטוי בקריית הבוטיק ובאזור הסייבר שהוקמו, במעבר של קריית התקשוב של צה"ל ועוד".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:קבוצת משולם לוינשטיןעיריית באר שבעעסקת קומבינציהשאול לוטן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...