עידו חג'ג' מעמיק השקעותיו ביוניבו: מזרים עוד 3 מיליון שקל

חג'ג' משקיע בחברת הקנאביס הרפואי על רקע הסכם ההפצה הבלעדי שעליו חתמה לאחרונה בגרמניה • יו"ר דירקטוריון חברת הקנאביס, חיים הורוביץ, שותף להשקעה

שיתוף הכתבה
עידו חג'געידו חג'ג

ממשיך להאמין בקנאביס: איש העסקים ויזם הנדל"ן עידו חג'ג', מבעלי חברת הנדל"ן קבוצת חג'ג', הודיע הבוקר (ג') על השקעה של 3 מיליון שקלים נוספים בחברת הקנאביס הרפואי יוניבו (Univo),  לצד יו"ר דירקטוריון החברה, חיים הורוביץ, ומשקיעים נוספים. ההודעה על ההשקעה הנוספת מגיעה בהמשך לדיווח לפיו חברת הקנאביס חתמה על הסכם הפצה בלעדי לגרמניה, מול ענקית התרופות המאטו.

כזכור, חג'ג' נכנס לתחום הקנאביס לפני כחצי שנה, אז השקיע עם שותפים 6 מיליון שקל בחברה. לאחר ההשקעה הראשונה רכש חג'ג' לבדו מניות ואופציות סך 2 מיליון שקלים. ההשקעה שביצע הבוקר היא השקעתו השלישית בחברה. חג'ג' אף הוכר לאחרונה על ידי היחידה לקנאביס הרפואי במשרד הבריאות (היק"ר) כבעל עניין בחברת יוניבו.

החברה מחזיקה בחווה ובמפעל לקנאביס רפואי, שם מיוצרים בימים אלה מוצרי קנאביס מסוגים שונים. בקרוב, לאחר אישור משרד הבריאות, תחל החברה לשווק את מוצריה בבתי המרקחת בישראל, כשהכוונה היא להתרחב גם לשוק האירופי.

בתגובה לדיווח אמר חג'ג': "יוניבו בדרכה להפוך למפעל הקנאביס הרפואי הגדול בישראל. החברה פועלת בשיתוף עם היק"ר צעד אחר צעד, ומגיעה להישגים מרשימים. הצוות הניהולי וההנהגה הם מהטובים בענף, ורואים זאת בתוצאות. אני שמח על השקעתי בחברה, ואמשיך לסייע לחברה, בעזרת קשריי האישיים, להגיע ליעדים שהציבה לעצמה, ולהיות המובילה בתחום".

גולן ביטון, בעל השליטה ביוניבו, הוסיף: "החברה מתקדמת בצעדי ענק לתחילת המכירות בארץ ובקרוב תוכל להראות הכנסות. לכן, אני לא צופה גיוסים נוספים בקרוב. אני מברך על האמון מצידם של חג'ג' והורוביץ, שהם שותפים אמיתיים לדרך".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גולן ביטוןיוניבועידו חג'ג'קבוצת חג'ג'חיים הורוביץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...