חדשות הנדל"ן: מיקי זיסמן יצטרף לריבוע הכחול; אאורה בונה באחיסמך

מנכ"ל קרדן נדל"ן ימונה למ"מ מנכ"ל הריבוע הכחול לאחר שיעזוב את תפקידו הנוכחי • אאורה החלה בהקמת 217 דירות ליד לוד • מרכז מסחרי חדש בשכונת כלניות בב"ש

שיתוף הכתבה
מיקי זיסמן מיקי זיסמן

• חברת הריבוע הכחול הודיעה השבוע לרשות לניירות ערך כי דירקטוריון החברה אישר את מינויו של מיקי זיסמן לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל החברה. בהודעתה מסרה הריבוע הכחול כי תקופת כהונתו של זיסמן בתפקיד לא נקצבה, וכי גם מועד תחילת כהונתו טרם נקבע. זיסמן מכהן כיום כמנכ"ל חברת קרדן נדל"ן יזום ופיתוח בע"מ, אך הודיע לאחרונה כי יעזוב את תפקידו בתוך שלושה חודשים. הוא אמור לסיים את התפקיד טרם מינויו הרשמי כמ"מ מנכ"ל הריבוע הכחול.

• חברת אאורה ישראל הודיעה אתמול (ה') כי החלה בבניית הפרויקט החדש שלה במושב אחיסמך הסמוך ללוד. מדובר בפרויקט שבו צפויות לקום 217 יחידות דיור. החברה צופה כי הבנייה תושלם במהלך הרבעון השני של שנת 2021.

• מרכז מסחרי שכונתי חדש יוקם בשכונת כלניות בבאר שבע, על פני שטח של 1,500 מ"ר. הוא ייבנה כקמפוס מבנים, ותוכנן על ידי משרד מרש אדריכלים. שכונת כלניות ממוקמת בצפון-מערב העיר, ותכלול כ-1,200 בתים צמודי קרקע.

• חברת דרא החלה השבוע בשיווק פרויקט ההתחדשות העירונית שלה במושבה הגרמנית בירושלים. מדובר בפרויקט תמ"א 1/38, שבמסגרתו יתווספו שתי קומות וחצי ו-14 דירות למבנה בן ארבע קומות עם 24 דירות קיימות. 

• מ.אביב מדווחת כי שני פנטהאוזים שלה בפרויקט "לב העיר" בירושלים נמכרו תמורת כ-4.350 מיליון שקל כל אחד - כ-8.7 מיליון שקל בסך הכול. מדובר בפנטהאוזים בקומה השמינית בפרויקט, בגודל 177 מ"ר ו-170 מ"ר, ובשניהם מרפסת בשטח של 117 מ"ר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הרשות לניירות ערךאאורהמיקי זיסמןדראהתחדשות שכונת רמת אליהוהריבוע הכחולשכונת כלניות באר שבעמ.אביב
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...