חזרה
להורדת אפליקציה

מבנים ונתיבים זכתה במכרז דירה להשכיר בגן יבנה עבור 67 מיליון שקל

החברה תקים 315 דירות בשכונה המערבית המתפתחת של היישוב – 210 מהן ייועדו להשכרה לטווח ארוך והיתר למכירה בשוק החופשי • הבנייה – במבנים בני 3 ו-4 קומות

עודכן לאחרונה:
אלי עטיה

בתום הליך מכרזי שנערך בחודשים האחרונים הודיעה ועדת המכרזים המשותפת של דירה להשכיר ושל רשות מקרקעי ישראל כי חברת "מבנים ונתיבים" זכתה במכרז דירה להשכיר בגן יבנה. מדובר בפרויקט הכולל 315 יחידות דיור, המחולקות לבניינים בני 3 ו-4 קומות. 210 יח"ד מתוך כלל הדירות מיועדות להשכרה ארוכת טווח, והיתר למכירה על ידי היזם הזוכה בשוק החופשי. 105 דירות יהיו דירות בשכר דירה מופחת המיועדות לזכאים "חסרי דירה". חברת מבנים ונתיבים תשלם תמורת המגרש שעליו ייבנה הפרויקט כ-67 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח.

התוכנית ממוקמת בשכונה המערבית החדשה של המועצה המקומית גן יבנה, והיא פרי עבודה של אגף התכנון בדירה להשכיר, במסגרת פעילות הוותמ"ל. היא כוללת גם שילוב של שטחים פתוחים המיועדים לציבור, ובתוכם פארקים וגני משחקים הממוקמים במרכז הפרויקט. השכונה המתפתחת כוללת כיום כ-1,600 יחידות דיור בבנייה רוויה נמוכה, לצד שטחים פתוחים ומבני ציבור.

חברת דירה להשכיר מסרה כי במכרזים שלה היא מכתיבה את מפרט הבנייה, את מפרט התחזוקה ואת נוסח הסכם השכירות. מבנים ונתיבים, החברה הזוכה במכרז, תחויב לתפעל ולתחזק את הפרויקט לתקופה של 20 שנים (תקופת השכירות הכוללת),באמצעות חברת ניהול ובהתאם למפרט תחזוקה שמוגדר על ידי דירה להשכיר, זאת כדי להבטיח לשוכרים רמת שירות גבוהה לאורך כל תקופת ההשכרה.

מנכ"ל דירה להשכיר , יאיר טל: "בשנים האחרונות אנו מאפשרים עוד פתרונות דיור ומביאים אוכלוסייה יצרנית, צעירה ותורמת לערים רבות במרכז הארץ ובלב אזורי הביקוש. אנו נערכים לפרסם בקרוב מכרזים נוספים בכל רחבי הארץ במסגרת תוכניות למגורים שאושרו בוותמ"ל. אנו משקיעים בתכנון ובאיכות הפרויקטים, תוך שימת דגש על עירוב שימושים , ומקפידים שלשכונות החדשות המתוכננות יהיו דרכי גישה נוחות, חיבור לתחבורה ציבורית וקרבה לאזורי מסחר ותעסוקה". 

ראש המועצה המקומית גן יבנה, דרור אהרון: "אני מברך על שיתוף הפעולה ההדוק עם רשות מקרקעי ישראל וחברת דירה להשכיר , שאִפשר את יציאתה של התוכנית לביצוע. במסגרת התוכנית ייכללו גם מגוון רחב של פרויקטי ענק, כגון סלילתו של כביש יציאה צפוני לגן יבנה שיחבר אותה למרכז הארץ, הקמת מחלף חדש בצומת גן יבנה ואשדוד על ידי משרד התחבורה, בהשקעה של כ-400 מיליון שקל, הקמת פארקים ירוקים ענקיים שיהוו ריאות ירוקות עבור התושבים, מוסדות ציבוריים, מבני חינוך ואזורי תעסוקה חדשים, שיבטיחו את המשך שגשוגו של היישוב למשך שנים רבות קדימה".

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה

כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!
כתבות נוספות שיעניינו אותך
  • © כל הזכויות שמורות למרכז הנדל"ן ישראל - סקאלה ד.מ בע"מ Scala Group D.M
search