נדחתה תמ"א 38 בפ"ת: "המגדל יחסום את השמש ויגרום לירידת הנאה"

נדחתה בקשת היתר בנייה של היזם חיים שמי לבניין בין 9 קומות, הכוללת גם הקלות ושימושים חורגים • שכנה: מדובר ב-36 דירות, שיצרו עומס תנועה ומפגעים אחרים"

שיתוף הכתבה
נדחתה תמ"א 38 בפ"תנדחתה תמ"א 38 בפ"ת

הוועדה המקומית בפתח תקווה דחתה בימים האחרונים את בקשתה של חברת פסגות שמי נדל"ן, בראשות הקבלן הוותיק חיים שמי, לקבל היתר בנייה לפרויקט מגורים בן 9 קומות ברחוב בן יהודה 10, ליד בית החולים "השרון" במרכז העיר. הנימוק: "אין התקדמות בטיפול בפרויקט במסגרת הזמן שניתן ברישוי זמין".

מאחורי הדחייה עומדות שתי קבוצות של דיירים מבתים שכנים שהגישו התנגדויות. קבוצה אחת מונה 10 דיירים המתגוררים בבניין סמוך ברחוב חיים כהן 14. קבוצה שניה, עם מספר דיירים דומה, מתגוררת בבן יהודה 8. בין המתנגדים שני עורכי דין המתגוררים במקום, יוסף שטרסלר ומשה הלד. 

[quote]

נציגת הדיירים ברחוב חיים כהן, רות רובינזון, אמרה ל" מרכז הנדל"ן ": "אנחנו מתגוררים בבניין בן 5 קומות, ונהנים כל בוקר מאור השמש. המגדל יחסום את אור השמש ויגרום לירידת ההנאה מהדירות ולירידה ניכרת בשווין. מדובר ב-36 דירות, שגם יצרו עומס תנועה ומפגעים אחרים".

שמי, מגדולי הקבלנים באזור ואחד הקבלנים הוותיקים בפתח תקווה, מתכנן להרוס את הבניין הקיים, 3 קומות ו-12 דירות בסה"כ, במסגרת תמ"א 2\38. על המגרש הוא מבקש להקים כאמור בניין בן 9 קומות ו-36 דירות (24 דירות למכירה בשוק החופשי).

הדחייה של העירייה אינה סופית, והוועדה המקומית השאירה ליזם פתח בדמות "המשך טיפול", אם יגיש מחדש את הבקשה להיתר בנייה. שמי ביקש בנוסף גם הקלות בקווי הבניין ושימושים חורגים.

תגובתו של שמי לא נמסרה.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המקומית לתכנון ובנייה פתח תקווהפינוי דיירים מביתםק.פסגותהיתר בנייהחיים שמירות רובינזון
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...