שכונת נופים במודיעין: 9,500 מ"ר מסחר הוחכרו ב-47 מיליון שקל

נסגרו שני מכרזי רשות מקרקעי ישראל למתחם המסחרי בשכונה המתהווה במערב העיר • זוהי השכונה הראשונה שתאוכלס מתוך שלוש שמתוכננות לקום באזור זה של מודיעין

שיתוף הכתבה
צילום אווירי אתר עבודה במודיעין צילום אווירי אתר עבודה במודיעין

כ-47 מיליון שקל ישולמו עבור חכירת שני מתחמים במרכז המסחרי החדש בשכונת נופים החדשה במודיעין. השכונה, שבה כ-1,850 יחידות דיור, הולכת ומתהווה בימים אלו, ואמורה להיות מאוכלסת בעוד חודשים ספורים.

שני המתחמים, האחד בן כ-7,500 מ"ר והשני בן כ-1,900 מ"ר, הוצעו לחכירה במסגרת מכרזי רשות מקרקעי ישראל . במתחם הראשון, הגדול מבין השניים, זכתה חברה אשר תשלם כ-33.5 מיליון שקל עבור המתחם, כולל הוצאות פיתוח. למרכז זה הוגשו שש הצעות, במחיר ממוצע של כ-14.5 מיליון שקל. מחיר השומא שנקבע לו עמד על כ-11.6 מיליון שקל.

במתחם השני זכתה חברת סופרדיל מוצרי מזון 94 בע"מ, אשר הגישה הצעה של כ-10.1 מיליון שקל, כולל הוצאות פיתוח. למכרז זה הוגשו שבע הצעות, במחיר ממוצע של כ-5.8 מיליון שקל. מחיר השומא שנקבע למתחם היה 6.1 מיליון שקל.

כאמור, שכונת נופים מוקמת בימים אלו במערב העיר, והיא אחת מתוך שלוש שכונות שיוקמו בשנים הקרובות באזור זה, כחלק מהסכם הגג שנחתם עם עיריית מודיעין-מכבים-רעות בשנת 2014. על פי התוכניות, יכללו שלוש השכונות יחד כ-12 אלף יחידות דיור, ויאפשרו את גידול אוכלוסייתה ב-40 אלף תושבים בשנים הקרובות.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלתוספת יחידות דיורשכונת נופיםסופרדיל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...