אינג' סיגל חורש מונתה לתפקיד מהנדסת העיר רמת-גן

סיגל חורש תחליף את אדריכלית עליזה זיידלר-גרנות שמונתה למהנדסת העיר כפר-סבא • חורש שימשה בשנים האחרונות כסגנית מהנדס העיר

שיתוף הכתבה
(קרדיט Depositphotos)(קרדיט Depositphotos)

אינג' סיגל חורש מונתה לתפקיד מהנדסת העיר רמת גן. חורש גברה על 20 מועמדים אחרים בהליך מכרז שהתקיים לאחרונה בעירייה. היא תחליף את אדריכלית עליזה זיידלר-גרנות, שעזבה את תפקידה לאחר היבחרו של כרמל שאמה-הכהן לראשות העירייה, ושמונתה למהנדסת העיר כפר-סבא.

חורש (49) שימשה בשבע השנים האחרונות כסגנית מהנדס העיר ומנהלת המחלקה לפיקוח בנייה, מתוך 15 שנותיה בעירייה. היא תושבת רמת-גן, מוסמכת כמהנדסת אזרחית מטעם הטכניון, מתמחה בקונסטרוקציה, ניהול פרויקטים ותחבורה, בעלת היכרות מעמיקה של המערכת התכנונית העירונית, לרבות בקיאות בחוק התכנון והבנייה. 

במהלך שנותיה בעירייה חורש היתה אחראית על כל מחלקות הוועדה המקומית - רישוי, התחדשות עירונית , פיקוח ותכנון; היא ייצגה את הוועדה המקומית בוועדה המחוזית, בוועדות המשנה וברשות רישוי, והיתה אחראית על חתימה על היתרים, טפסי 4 ותעודות גמר.

חורש נכנסת לתפקיד מאתגר מאוד, זמן קצר לאחר שראש העיר שאמה הכהן הכריז על מדיניות חדשה בנושאי תכנון ובנייה ברמת גן. לפני כחודש שאמה הכהן פוצץ דיון בוועדה המקומית על מסמך המדיניות החדש שפירסמה העירייה בנושא התחדשות עירונית - בטענה כי קבלנים ויזמים שהגיעו לדיון גידפו אותו וניסו להפעיל עליו אלימות כדי לגרום לו שלא לאשר את ההחלטה. מסמך המדיניות מבקש לצמצם את שטחי הבנייה בפרויקטי תמ"א, בטענה כי הם מכבידים מאוד על התשתיות הקיימות של העיר ולא תורמים לפיתוח תשתיות חדשות. 

בראיון עם שאמה-הכהן בפסגת ההתחדשות העירונית של מרכז הנדל"ן ומדלן לפני כשבועיים הוא חזר על דבריו ואף השתמש בטון תקיף יותר: "לא תהיה תמ"א 38 נקודתית ברמת גן. לא ניתן לפרויקטים נקודתיים חדשים היתרי בנייה - זה לא יהיה", אמר.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית רמת גןטופס 4סיגל חורשעליזה זיידלר גרנות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...