סרוגו: "הפתרון למשבר - בנייה; צריך לבנות 100 אלף דירות בשנה"

נשיא התאחדות בוני הארץ אמר את הדברים באסיפה הכללית של קבלני השרון והשומרון • "נראה ערי אוהלים ונראה קרוואנים בכל מקום, כי לאנשים אין איפה לגור", הזהיר

שיתוף הכתבה
ראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץראול סרוגו, נשיא התאחדות בוני הארץ

נשיא התאחדות בוני הארץ , ראול סרוגו, התייחס באסיפה הכללית של ארגון קבלני השרון והשומרון למשבר הדיור בישראל, וטען כי הפתרון היחיד הוא הגברת קצב הבנייה. "אם לא נבנה סדר גודל של 80 עד 100 אלף דירות בשנה, בטח בשנים הקרובות, מדינת ישראל תיכנס למשבר חברתי כלכלי שלא היה כמותו מאז היווסדה", הזהיר סרוגו. "אנחנו נראה ערי אוהלים ונראה קרוואנים בכל מקום, כי לאנשים אין איפה לגור. הפתרון למשבר הוא בנייה, בנייה, בנייה".

סרוגו אף התייחס בדבריו לנושא הבטיחות באתרי הבנייה, ואמר: "אנחנו הולכים לגייס את אחד האנשים הכי חשובים שהתעסקו בנושא בטיחות בעבודה בשנים האחרונות, והוא יוביל את נושא הבטיחות בעבודה. נכון שרוב התאונות נגרמות כתוצאה מחוסר משמעת ומחוסר אחריות של העובדים, אבל לנו יש אחריות בעניין הזה לא פחות מהם. אני רוצה שכל אחד ישאל את עצמו אם היום, כשהיה באתר הבנייה, הוא נכנס, חבש קסדה, היה עם נעליים מתאימות והעיר לעובדים שעברו עבירות בטיחות. שכל אחד ישאל את עצמו ויראה אם עשה את זה. אנחנו צריכים לשנות תרבות, לשנות חינוך - גם של הקבלנים ובעיקר של העובדים. הדבר הראשון שאנחנו הולכים לעשות הוא שכל העובדים באשר הם יעברו קורסי הכשרה לבטיחות בעבודה לפני שהם מגיעים לעבוד בישראל".

במהלך האסיפה התקיים טקס פרידה מרוני בריק כנשיא התאחדות בוני הארץ , מעו"ד אליאב בן שמעון כמנכ"ל התאחדות בוני הארץ, ואשר גרין כסגן הנשיא ויו"ר אגף חוזיים. בדברי הפרידה שנשא בריק בפני חברי הארגון הוא אמר בין השאר כי "תוכנית מחיר למשתכן כשלה ולא רלוונטית. אין לי ספק שנשיא ההתאחדות החדש, עם הממשלה החדשה, ינסו לנתב את זה לכיוון שעליו הצבענו כל הזמן. אם היו מורידים לזוגות צעירים 17% מע"מ ממחיר הדירה ושיקנו איפה שהם רוצים - זה היה טוב יותר. כשייבחר שר אוצר בממשלה הקרובה צריך לשאוף להחזיר את השוק לאיזון, לחיים שלו, לשנות את כללי המשחק ולאזן את השוק הזה כמו שצריך".

האסיפה הכללית של ארגון קבלני השרון והשומרון נערכה בשבוע שעבר, רגע לפני החג. באירוע נכחו חברי הארגון ובכירים נוספים, כמו מנכ"ל ההתאחדות הנכנס, עו"ד אמנון מרחב, מנכ"ל ההתאחדות היוצא, עו"ד אליאב בן שמעון, יו"ר הארגון, יהושע שפונדר ועוד.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ראול סרוגוהתאחדות בוני הארץ
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...