מלונות בראון תקים מלון במתחם MOMA - בהשקעה של 100 מיליון שקל

בכוונת רשת המלונות להקים על הקרקע שבדרום תל אביב מלון בוטיק בן 190 חדרים • הרווח הצפוי מהמכירה לקבוצת חג'ג', בעלי הקרקע: כ-30 מיליון שקל

שיתוף הכתבה

חברת "מלונות בראון" תשקיע כ-100 מיליון שקלים בהקמת מלון בוטיק חדש במתחם MOMA של קבוצת חג'ג'. המתחם נמצא ברחוב סלמה בדרום תל אביב, ויכלול על פי התכנון שני מגדלי מגורים בני 18 קומות, ושני בנייני בוטיק בני שבע קומות. רשת "מלונות בראון" רכשה למעשה את הזכויות על אחד משני בנייני הבוטיק הללו, שבהם תקים את המלון.

סכום הרכישה עומד על כ-51 מיליון שקל, ובתוספת ההשקעה בהסבת הבניין למלון, מגיעה העסקה לסכום של כ-100 מיליון שקל. על פי התכנון, מלון הבוטיק של הרשת יכיל 190 חדרים, שישתרעו על פני חמש קומות. בקומת הקרקע יוקמו שטחי תעסוקה ומסחר והקומה העליונה, השביעית, תהיה קומת מגורים. במסגרת העסקה התחייבה הרוכשת להפעיל את המלון לחמש שנים לפחות מיום פתיחתו.

בהודעת חברת חג'ג' לרשות לניירות ערך נכתב כי "בכפוף לעמידת הרוכש בהתחייבויותיו על פי ההסכם (לרבות תשלום יתרת התמורה) ובכפוף להשלמת בניית הבניין הנרכש, הרווח הצפוי של החברה מההסכם המפורט לעיל צפוי לעמוד על כ-30 מיליון ש"ח, ואולם סכום זה אינו סופי ויכול להשתנות".
עוד דיווחה החברה כי לאחר השלמת עסקת המכירה מול מלונות בראון, שווקו כבר 40% מהפרויקט.

פרויקט 'MOMA" תל אביב, אשר נבנה על מגרש בבעלות פרטית של קבוצת חג'ג', ואשר התכנון המפורט שלו אושר זה מכבר על ידי עיריית תל אביב, יכלול, כאמור שני מגדלי מגורים ושני בניני בוטיק, אשר יוקמו סביב פארק פנימי שיכלול מתחם של בתי קפה, מסעדות ומסחר נגיש. המתחם יכלול גם מבני ציבור לרווחת התושבים, וחניון תת קרקעי אשר יכיל כ-300 מקומות חניה. 

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את 
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מלונות בראוןMOMAקבוצת חג'ג'הרשות לניירות ערך
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...