אזורים הגיעה ל-100% חתימות לבניית כ-200 דירות בפינוי-בינוי במרכז יהוד 

במסגרת הפרויקט ייהרסו 56 יח"ד ובמקומן ייבנו 190 דירות ב-3 בניינים בני 17 קומות כולל קומות מסד המשלבות חזית מסחרית. המתחם תחום ברחובות הרצל, ויצמן ואלפרט ונחשב כחלק מהמרכז הוותיק של העיר

שיתוף הכתבה
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)

חברת אזורים הודיעה היום (א') שהגיעה בחודש האחרון ל-100% חתימות במתחם קדושי מצרים (23-17) במרכז הוותיק בעיר יהוד. במסגרת תוכנית הפינוי-בינוי ייהרסו 56 יח"ד בארבעה  בניינים בני 3-4 קומות, ובמקומן ייבנו כ-190 יחידות דיור חדשות ב-3 בניינים של 17 קומות כולל קומות מסד. זאת בפרויקט עירוב שימושים המשלב חזית מסחרית, על פני שטח של כ-4 דונם.  נוסף על כך, במסגרת הפרויקט ייבנו מוסדות ציבוריים ושטחים לרווחת הדיירים, כמו כן, ייבנו גם שני גני ילדים לתושבי הסביבה. 

המתחם תחום ברחובות הרצל, ויצמן ואלפרט ונחשב כחלק מהמרכז הוותיק של העיר יהוד, וחלק מתכנית התחדשות עירונית שהעירייה מקדמת. התוכנית אושרה להפקדה בתנאים במרץ השנה. את חברת אזורים מייצג בפרויקט משרד עו"ד אושרי שלוש ואת הדיירים מייצגת עורכת דין אירית ינקוביץ. אדריכל הפרויקט הוא מיכאל רוזיו, ממשרד רוזיו אדריכלים.

לאזורים היה פרויקט התחדשות עירונית נוסף בעיר, שכלל את הריסת הבניין הראשון המשותף שנבנה בעיר ברחוב העצמאות ואוכלס לפני כ-3 שנים. במסגרת הפרויקט, נהרסו 36 יחידות דיור בבניין רכבת בן 3 קומות, ובמקומם נבנו 180 יח"ד חדשות ב-2 מבני מגורים. 

איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים : "אנו מודים על האמון המלא שהעניקו לנו הדיירים במתחם ועל יציאה לדרך חדשה בה נקדם פרויקט התחדשות עירונית חדשני ומתקדם, שישפר את איכות החיים בסביבה. הגעה להסכמה של 100% כבר בשלב אישור תב"ע אינה טריוויאלית, זהו הישג שנובע מהיחס האישי המוענק לדיירים מראשית הדרך, תוך שקיפות מלאה ושיתוף פעולה הדוק. גישת עבודה זו, מאפשרת לנו להתגבר על אתגרים ולצעוד יחד לעבר המטרות המשותפות, בשיח פתוח ובהקשבה לצרכיהם האישיים של הדיירים. פרויקט זה, כמו רבים אחרים שאנו מקדמים, מהווה דוגמה לגישתנו". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםפינוי בינוי יהוד
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...