גינדי החזקות רכשה מאפגד קרקע לבניית 154 יח"ד בהרצליה עבור 242 מיליון שקל

פרסום ראשון: המתחם שבשכונת גליל ים נרכש בסוף 2022 במכרז רמ"י ע"י ורדים ניהול – חברה בת של אפגד. כעת הוא נמכר במחיר המשקף עליית שווי של 13%, ושווי קרקע של כ-1.7 מיליון שקל ליחידת דיור. גינדי שלה מגרש נוסף במתחם, מחזיקה כעת בזכויות לבניית 310 יח"ד ו-1,000 מ"ר מסחר

שיתוף הכתבה
קרקעות שכונת גליל ים (שאטרסטוק)קרקעות שכונת גליל ים (שאטרסטוק)

חברת גינדי החזקות רכשה לאחרונה מחברה בת של אפגד קרקע בשכונת גליל ים בהרצליה לבניית 154 יחידות דיור, כך נודע ל" מרכז הנדל"ן ". עבור הקרקע, תשלם גינדי סכום של כ-242 מיליון שקלים, זאת בנוסף להוצאות פיתוח של כ-19.5 מיליון שקלים. עוד כולל המתחם 600 מ"ר מסחר במפלס הקרקע. בסך הכל משקף סכום הרכישה שווי קרקע של כ-1.7 מיליון שקל לדירה (כולל פיתוח).

את הקרקע רכשה בדצמבר 2022 ורדים ניהול ואחזקות מבנים - חברה בת של אפגד, במסגרת מכרז של רשות מקרקעי ישראל (רמ"י) עבור מתחם בן 900 יח"ד בבנייה רוויה בשכונה. במסגרת אותו מכרז שילמה ורדים עבור הקרקע  213.9 מיליון שקל, לא כולל פיתוח, כך שבסך הכל משקף מחירה של העסקה כעת עלייה של 13% במחירה של הקרקע – לא דבר של מה בכך בהתחשב בכך שעלויות המימון כיום גבוהות בהרבה מאשר בעבר.

יש לציין כי באותו המכרז זכתה גם גינדי החזקות במתחם לבניית 156 דירות עבור סכום של 211.5 מיליון שקל ו-20.3 מיליון שקל הוצאות פיתוח, כך שכעת, לאחר העסקה, מחזיקה החברה בקרקעות לבניית 310 דירות בשכונה. חברות נוספות שפועלות במתחם הן בריגה מניבים, פרסקובסקי השקעות ואשדר.

מגינדי החזקות נמסר: "גליל ים הינה השכונה המבוקשת ביותר כיום באזור המרכז, שכונה אשר בנויה מאוכלוסיה חזקה, מוסדות חינוך וציבור ברמה גבוהה, פארקים ושטחים ירוקים וכן דרכי גישה מרכזיים. המתחם הנרכש הינו השני של החברה ובכך תשלים בנייה של 310 יח״ד וכ-1000 מטר שטחי מסחר".

עוד מסרה החברה כי מי שהיו אמונים על העסקה מטעמה הם עו״ד אסף אדלר סמנכ״ל הפיתוח העסקי של גינדי החזקות וכן אמיר אגרנט מנהל פיתוח עסקי בחברה. מחברת אפגד נמסר: "החברה ממקדת בימים אלו את פעילותה בעיר אשקלון ובערים נוספות באזורי הביקוש בהן זמינות הקרקע לתחילת עבודה הנה גבוהה יותר, וזאת במקביל לפעילותה בתחום ההתחדשות העירונית ומיזמי נדל"ן נוספים".

את גינדי החזקות ייצגו בעסקה עו״ד מירי אליה קוש ועו״ד משה חן ממשרד שיבולת. את אפגד ייצג בעסקה עו"ד יצחק הניג, משרד שפאר, סיטון, הניג.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:גליל יםאפגדגינדי החזקותהרצליה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...