בהיקף של 220 מיליון שקל: רובי קפיטל תממן פרויקט להקמת 88 יח"ד באילת

חברת המימון חתמה עם חברת אדני ארץ על הסכם למימון וליווי פרויקט בשכונת שיפולי ההר באילת, שכולל כ-20 מיליון שקל לרכישת הקרקע ועוד כ-200 מיליון שקל למימון הבנייה. השכונה בצפון מערב עיר הנופש הדרומית תכלול 2,680 יח"ד, תעסוקה ומסחר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)

חברת המימון רובי קפיטל חתמה עם חברת אדני ארץ שיפולי ההר, מקבוצת אדני ארץ, בבעלות זאב מרצבך ואהרון שרו, על הסכם למימון וליווי פרויקט מגורים בשכונת שיפולי ההר באילת בהיקף 220 מיליון שקל. הפרויקט יכלול  88 יח"ד בבנייה חדשה על שטח פנוי המיועדות לשוק החופשי ב-4 בניינים בני 9 קומות כל אחד. הסכם המימון כולל כ-20 מיליון שקל לרכישת הקרקע ועוד כ-200 מיליון שקל למימון הבנייה.

שכונת שיפולי ההר תיבנה במסגרת הסכם הגג של אילת ותכלול 2,680 יחידות דיור בצפון מערב העיר בצפיפות נמוכה על שטח של 1,440 דונם. שכונת המגורים תוכננה באפיונים וברמות צפיפות שונות, ביניהן יחידות דיור (יח״ד) צמודות קרקע, יח״ד בבניה רוויה, יח"ד בשילוב תעסוקה ומסחר ועוד.

מיקומה של השכונה הוא סביב מתחם הגולף שיוקם צפונית לבית המשטרה החדש, ושיכלול מגרש גולף בתקן בינלאומי מלא, פרויקט מלונאי בן 560 חדרים ואקדמיה ללימוד גולף. המכרז להקמת מתחם הגולף פורסם על ידי רמ"י ומשרד התיירות כבר בשנת 2019. בחודש פברואר פורסמו שני מכרזי רמ"י נוספים בשכונה עבור 720 יח"ד, מסחר ומלונאות.

רשות מקרקעי ישראל כבר אישרה תקציב של כ-530 מיליון שקל לתכנון ופיתוח השכונה החדשה בעיר בביצוע החברה הכלכלית לאילת (חכ״א) ובליווי מינהל ההנדסה בעירייה. אדני ארץ זכתה במגרש בדצמבר האחרון תמורת כ-25 מיליון שקל. 

יעקב ניצן ,מנכ"ל ושותף בחברת רובי קפיטל, ציין כי "אנחנו רואים בעסקת המימון באילת עסקה מעניינת לאור המחיר האטרקטיבי לקרקע בה זכו היזמים, מחיר שעשוי להגדיל את רווחיות הפרויקט לצד האטרקטיביות של השכונה החדשה ושל העיר אילת. בחודשים האחרונים אנחנו רואים שאחרי תקופה שבה יזמים רבים העדיפו לא להתמודד במכרזים, הם חוזרים לשוק וחלקם מצליחים לרכוש קרקעות במחירים אטרקטיביים וככל שמדובר בשכונות גדולות וחדשות מדובר בעסקאות כדאיות בעיקר לנוכח הגידול הניכר בביקושים ובעסקאות לרכישת דירות חדשות, שלו אנו עדים מתחילת השנה הנוכחית עם דגש על אזור הדרום".  

אהרון שרו, מבעלי קבוצת אדני ארץ ציין כי "זוהי זכייה שניה של הקבוצה בפרוייקט באילת בעת האחרונה. אנו רואים בהשקעה ופיתוח  בעיר אילת - המהווה סמל ואבן שואבת לתיירות הפנים והחוץ של מדינת ישראל - חשיבות עסקית וערכית. שמחים להיות שותפים דווקא בתקופה זו בהמשך בנייתה של המדינה אשר יש בה תשובה ניצחת לכל מי שיש לו ספק בהמשך יכולתנו לפתח את הארץ. מודים מאוד לרובי קפיטל על הליווי הצמוד והמוצלח של עסקה זו ומקווים להמשך שיתוף פעולה פורה גם בעתיד". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רובי קפיטלמימון נדל"ןאילתשיפולי ההר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...