הכפילה את מספר הדירות: אזורים תבנה 275 יח"ד בפינוי-בינוי בקריית מנחם בי-ם

אזורים הגיעה לרוב הדרוש בבניין נוסף בפרויקט שהיא מקדמת במתחם איסלנד-קולומביה בבירה, במסגרתו ייהרסו 74 יח"ד וייבנו 4 בניינים בני 10-19 קומות. סמנכ"ל התחדשות באזורים: "נגיש את התוכנית החדשה כבר בשבועות הקרובים"

שיתוף הכתבה
איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)איל טישל, סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים (ינאי אלפסי)

חברת אזורים הודיעה הבוקר (ב') כי הגיעה לרוב הדרוש בבניין נוסף בפרויקט פינוי-בינוי שהיא מקדמת במתחם איסלנד-קולומביה בשכונת קריית מנחם בירושלים, וכי המהלך יאפשר לה להכפיל את מספר הדירות בפרויקט. המתחם ממוקם בין הרחובות מקסיקו וניקרגואה.

במתחם איסלנד 19-21, הצליחה החברה להגיע לרוב הדרוש וחתימה על הסכמי פינוי בינוי כבר במהלך חודש מרץ 2022, וכעת מצטרף לתהליך התחדשות המתחם, גם הבניין בקולומביה 16. במסגרת התוכנית ייהרסו 74 יחידות דיור ישנות במקום, ובמקומן ייבנו 274 יח"ד חדשות, ב-4 בניינים בני 10-19 קומות. לפני הצטרפות הבניין ברחוב קולומביה 16 היו אמורות להיבנות רק 112 יח"ד חדשות.

סמנכ"ל התחדשות עירונית בחברת אזורים, איל טישל, אמר היום כי "צירופו של הבניין ברחוב קולומביה 16 ישדרג באופן משמעותי את תכנון הפרויקט, בו אנו עתידים לייצר מרקם אורבני, מתקדם וחדשני של בניינים חדשים, עם מרחב ציבורי מפותח שישנו את פני השכונה לחלוטין וישפרו בצורה דרמטית את איכות חייהם של הדיירים. חברת אזורים מתכוונת להגיש את התוכנית החדשה כבר בשבועות הקרובים".

את חברת אזורים מייצג בפרויקט עו"ד אהרון שמעון ממשרד אפשטיין רוזנבלום מעוז (ERM) משרד עורכי דין. את הדיירים באיסלנד 19-21 ייצג משרד עוה"ד טל קדרי שמיר ואת הדיירים בקולומביה 16, מייצגת עו"ד דיירים יעל אזולאי. משרד האדריכלים האמון על הפרויקט הוא משרד האדריכלים רוזנפלד ארנס אדריכלים. 





 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםפינוי בינוי קריית מנחם
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...