מינוי חדש בבית וגג: עירית מעייני תכהן כסמנכ"לית השיווק והמכירות

למעייני ניסיון של 13 שנים בענף הנדל"ן וב-4 השנים האחרונות היא מכהנת כמנהלת השיווק של בית וגג. בתפקידה החדש תהיה אחראית על ניהול מערך המכירות והשיווק, פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק ומכירה וחיזוק מערך חוויית לקוח

שיתוף הכתבה
עירית מעייני, מנהלת שיווק ומכירות בבית וגג (נימקו)עירית מעייני, מנהלת שיווק ומכירות בבית וגג (נימקו)

 

חברת בית וגג הודיעה הבוקר (א') על מינויה של עירית מעייני לסמנכ"לית השיווק והמכירות של החברה, המתמחה בהתחדשות עירונית. למעייני ניסיון של 13 שנים בענף הנדל"ן, ובארבע השנים האחרונות היא מכהנת כמנהלת השיווק של בית וגג. בעבר כיהנה כמנהלת השיווק של קבוצת אלדר

במסגרת תפקידה החדש, תהיה מעייני אחראית על ניהול מערך המכירות והשיווק, פיתוח ויישום אסטרטגיות שיווק ומכירה המותאמות לשוק, קידום מטרות החברה וחיזוק מערך חוויית לקוח.

"אני מלאת התרגשות וציפייה לקראת האתגר החדש", אמרה היום מעייני. "אני מאמינה שהניסיון והידע שצברתי יאפשרו לי לתרום באופן משמעותי להמשך צמיחתה והצלחתה של בית וגג , ואני מצפה בקוצר רוח להמשיך לעבוד עם הצוות המוכשר שלנו כדי לקדם את החברה להישגים גדולים עוד יותר".

מנכ"ל בית וגג , רונן עקביה, מסר:  "ברצוני לברך את עירית על המינוי המכובד. בטוחני שניסיונה ויכולותיה המצוינות של עירית יבואו לידי ביטוי בתפקידה החדש. בשנים הקרובות בית וגג תחל שיווק ומכירות של עשרות פרויקטים בעלי אלפי יחידות דיור ברחבי הארץ. ידיה של עירית יהיו מלאות והיא תסייע להצעיד את החברה ליעדיה הטובים".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית וגגעירית מעייניהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...