20 קומות לתעסוקה בתלפיות: סופרין קיבלה אישור לעוד 6 קומות בפרויקט שלה בי-ם

הוועדה המחוזית אישרה למתן תוקף את התב"ע לשלב ג' בפרויקט התעסוקה במתחם תלפיות בבירה, שיכלול כ-35,000 מ"ר של משרדים. המחיר הצפוי: 13,554 שקלים למ"ר. הפרויקט צפוי לכלול מתחמי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט התעסוקה בתלפיות (3division)הדמיה של פרויקט התעסוקה בתלפיות (3division)

הוועדה המחוזית אישרה אתמול (ג') למתן תוקף את התב"ע שאותה יזמו סופרין (50%) וקבוצת וייס ואורקום (50%),לשלב ג' של פרויקט תעסוקה במתחם תלפיות בירושלים. במסגרת התב"ע אושרה תוספת בנייה של 6 קומות משרדים נוספות, בהיקף של 10,500 מ"ר (8,940 מ"ר עיקרי ו -1,560 מ"ר שירות) מעל קומת כניסה, מתוכם 525 מ"ר עבור מבני ציבור.

בעקבות אישור זה, תתאפשר, בכפוף לקבלת היתר בנייה, הקמת שלב ג' של הפרויקט, אשר יחד עם שלב ב', יכלול 20 קומות משרדים בהיקף של כ-35,000 מ"ר. יצוין כי בשלב ב' של הפרויקט המחיר הממוצע למ"ר במצטבר בחוזים שנחתמו, הינו בסך של 13,554 שקלים למ"ר, ולהערכת החברה,  מכירת שטחי המשרדים בשלב ג' של הפרויקט ייעשו במחירים דומים.

בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים. בימים אלו משווקים יתר שטחי מגדל המשרדים שייבנו מעל שלב א'. במסגרת הפריסייל שנערך בשנה שעברה שווקו 6,256 מ"ר תמורת 90 מיליון שקל. 

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וצפוי לכלול מתחמי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד. המתחם ממוקם סמוך לתחנות הרכבת הקלה וצירי תנועה ראשיים של העיר.

לדברי צחי סופרין , בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין, "שוק המשרדים במרכז ירושלים אופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר ובמיוחד למשרדים הממשלתיים. כעת חלה מגמה של עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ובאזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין או רואי חשבון ואחרים שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים. מתחם התנופה מהווה עבורם מתחם תעסוקה חדש ומודרני ברמה שלא הייתה מוכרת בעבר בירושלים". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:ירושליםסופריןתלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...