קבוצת סופרין מכרה שטחי משרדים בירושלים בכ-90 מיליון שקל

המחיר למ"ר שלפיו נעשתה העסקה הוא 14.3 אלף שקל – נמוך לעומת בנייני משרדים קיימים בעיר. השטח שנמכר הוא בגודל של 6,256 מ"ר, בפרויקט מגדל התנופה שבתלפיות

שיתוף הכתבה
הדמיה של פרויקט מגדל התנופה (3division)הדמיה של פרויקט מגדל התנופה (3division)

קבוצת סופרין ושותפיה מכרו בפרויקט מגדל התנופה בתלפיות ירושלים 6,256 מ"ר של שטחי משרדים תמורת כ-90 מיליון שקל - סכום המייצג מחיר ממוצע של כ-14.3 אלף שקל למ"ר. המכירה בוצעה במסגרת פריסייל שהסתיים החודש. מדובר במחיר נמוך ביחס למחירים בבנייני משרדים קיימים בעיר. על פי NATAM, בעסקות יד שנייה המחירים מגיעים גם ל-17 אלף שקל בחלק מהאזורים בעיר.

פרויקט מגדל התנופה, של קבוצת סופרין , קבוצת וייס ואורקום, כולל את מתחם ומגדל התנופה, שביחד כוללים כ- 50 אלף מ"ר. בשלב הראשון שווקו כל השטחים המסחריים בפרויקט ושלוש קומות משרדים, כולם במסגרת שלב א' של הפרויקט, וכעת משווקים כ- 26 אלף מ"ר המהווים את שטחי מגדל המשרדים שייבנה מעל שלב א' של הפרויקט ויכלול 19 קומות.

הפרויקט תוכנן על ידי משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף וצפוי לכלול מתחמי פנאי לעובדים ובהם מקלחות, חדר אופניים ועוד. המתחם ממוקם סמוך לתחנות הרכבת הקלה וצירי תנועה ראשיים של העיר.

לדברי בעל שליטה וסגן יו"ר דירקטוריון קבוצת סופרין , צחי סופרין, "שוק המשרדים במרכז ירושלים מאופיין בעיקר בנותני שירותים למוסדות הציבור הרבים הממוקמים בעיר - במיוחד המשרדים הממשלתיים והממלכתיים. כעת חלה עלייה בביקוש למשרדים במרכז העיר בכלל ואזור תלפיות בפרט מצד בעלי מקצועות חופשיים כמו עורכי דין או רואי חשבון, שעד היום עבדו מתוך אזורי תעסוקה ישנים או מדירות מגורים".
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צחי סופריןסופריןפרויקט מגדל התנופהתלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...