אלדר משכנתאות: ליאור לייבל ישמש כמנהל מרחב צפון החדש

לייבל, שעוסק בייעוץ משכנתאות כעשור, חובר לאלדר ויחד יקימו את המרחב הצפוני, שם יהיה אחראי על הלקוחות מהצפון והקשר מול הפרויקטים שהחברה משווקת באזור. מנכ"ל אלדר משכנתאות: "הפוטנציאל בצפון, על אף המלחמה כרגע, גדול ומאתגר"

שיתוף הכתבה
ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון החדש באלדר משכנתאות (אוהד עשור)ליאור לייבל, מנהל מרחב צפון החדש באלדר משכנתאות (אוהד עשור)

ליאור לייבל מצטרף לאלדר משכנתאות וישמש כמנהל מרחב צפון החדש שהחברה מקימה. לייבל עוסק בייעוץ משכנתאות במשך כמעט עשור. בעברו שימש כבנקאי בבנק הפועלים, הוא ליווה עשרות פרויקטים במסגרת עבודתו בחברת "דרכנו" ובשנים האחרונות פעל באופן עצמאי.

לייבל חובר לאלדר משכנתאות ויחד יקימו את המרחב הצפוני של החברה. המהלך הוא חלק מהתרחבות החברה, לאחר פתיחת סניף מרחב הדרום לאחרונה בניהולה של עינב סבינצר. הוא יהיה אחראי על לקוחות החברה המתגוררים באזור הצפון וכן על הקשר מול הפרויקטים הרבים שאותם קבוצת אלדר שיווק משווקת באזור.

חברת אלדר משכנתאות מציינת שהיא רואה בחבירה עם לייבל פוטנציאל עסקי גבוה. שירותי החברה במרחב צפון יכללו בניית תמהיל מקצועי ללקוחות ויעניקו ייעוץ משכנתה איכותי לתושבי האזור – חדרה, חיפה, קריית אתא וצפונה. החברה מציינת שבצל תקופת המלחמה, היא מזמינה את תושבי ומפוני אזור הצפון ליצור קשר להתייעצות ראשונית חינם הנוגעת למשכנתה קיימת או חדשה, תשלומים והלוואות מגובות נכס.

עדי ניניו, מנכ"ל אלדר משכנתאות: "אנחנו משקיעים מאמצים רבים להתרחב והתקדם באמצעות הקמת מרחבים מקומיים שיספקו את רמת השירות הנדרשת לתפיסתנו. הפוטנציאל בצפון, על אף המלחמה כרגע, גדול ומאתגר. תחום ייעוץ המשכנתאות יחזור בתקופה הקרובה לשיא ואנחנו מתכוננים להגדלת המענה שלנו ללקוחות. ליאור מגיע עם ניסיון רב וקשרים רבים בצפון ואני בטוח שיתווה יחד איתנו את המצוינות בשירות". 

ליאור לייבל מוסיף: "במיוחד בתקופה רגישה זו אני שמח ונרגש להקים יחד עם חברת אלדר משכנתאות את המרחב הצפוני. אני מודה לקבוצת אלדר על ההזדמנות להביא לתושבי הצפון ייעוץ משכנתאות בסטנדרט חדש שעוד לא הכירו - אני בטוח שיחד נרחיב משמעותית את הפעילות בתחום המשכנתאות והפיננסים בחברה ונגיע להישגים בולטים וחשובים עבור כלל סוגי האוכלוסיות והמשכנתאות". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אלדרמשכנאותליאור לייבל
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...