זמן קצר לאחר הבחירות: מהנדסת העיר רמת השרון תפרוש לגמלאות

אחרי 7 שנים בתפקיד, אדריכלית עירית טלמור תעזוב את תפקידה בסוף יולי הקרוב, בסמוך לחזרתו של איציק רוכברגר לכיסא ראש העיר. "משימות חשובות, שיקבעו את עתידה של העיר, עומדות לפתחה של העירייה והוועדה המקומית, שיידרשו להחלטות מהירות ולפעולות שיגנו על האינטרסים של תושבי העיר", אמרה טלמור

שיתוף הכתבה
אדריכלית עירית טלמור (אלעד מלכה) אדריכלית עירית טלמור (אלעד מלכה)

אחרי 7 שנים בתפקיד, אדריכלית עירית טלמור, מהנדסת העיר רמת השרון, הודיעה היום (ב') על פרישתה לגמלאות. כך עולה מהודעת העירייה בפייסבוק. טלמור תסיים את תפקידה בסוף יולי הקרוב. הפרישה מגיעה בסמוך לתוצאות הבחירות המקומיות ועם חזרתו של איציק רוכברגר לכיסא ראש העיר. 

"הריני להודות לראש העיר היוצא אבי גרובר על 7 שנים של עשייה רבת היקף ולאחל הצלחה גדולה להנהלת העיר החדשה", אמרה טלמור. "משימות חשובות, שיקבעו את עתידה של העיר, עומדות לפתחה של העירייה והוועדה המקומית, תוכניות שמקדמת המדינה, לשכונות מגורים, ופרויקטי תשתית אזוריים.

"הנהלת העירייה החדשה והוועדה המקומית יידרשו להחלטות מהירות ולפעולות שיגנו על האינטרסים של תושבי העיר. בחודשים הקרובים, נמשיך ונפעל במלוא המרץ, בשיתוף פעולה מלא עם כל הגורמים, כדי לעשות את כל הנדרש למען איכות החיים ועתידה של רמת השרון".

בשבוע האחרון אושרה תוכנית שלה מהנדסת העיר טלמור התנגדה בשם הוועדה המקומית, תוכנית של קנדה ישראל במקום מפעל אלקו לבניית מתחם מעורב שימושים שיכלול 600 יח"ד קטנות, כ-111 אלף מ"ר של שטחי תעסוקה ומסחר ומסוף תחבורה. טלמור הייתה גם מנהלת התכנון של גינדי השקעות ולפני כן 11 שנה סגנית מהנדסת העיר.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רמת השרוןעירית טלמוראיציק רוכברג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...