עסקת ענק: רבוע כחול נדל"ן רוכשת מהראל נכסים מניבים ברעננה ובנתניה תמורת 290 מיליון שקל 

החברה שבשליטת מוטי בן-משה רכשה מהראל את מלוא הזכויות במגדל אלון ברעננה שכולל בניין משרדים בן 17 קומות. היא כבר מחזיקה 50% בנכס ותרכוש את היתרה תמורת 170 מיליון שקל פלוס מע"מ. בנוסף תרכוש את מלוא הזכויות על מרכז אלון בנתניה, עליו מרכז מסחרי, מרפאות ומשרדים, שגם עליו היא מחזיקה 50% ותרכוש את היתרה תמורת 120 מיליון שקל פלוס מע"מ. ברבוע כחול צופים גידול בהכנסות ב-22 מיליון שקל משני הנכסים

שיתוף הכתבה
אורי אלטשולר, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן (יוסי פונס זוג הפקות)אורי אלטשולר, מנכ"ל רבוע כחול נדל"ן (יוסי פונס זוג הפקות)

רבוע כחול נדל"ן, בשליטת מוטי בן-משה, רוכשת מהראל את מלוא הזכויות בנכסים מניבים ברעננה ובנתניה תמורת 290 מיליון שקל. כך מדווחת החברה היום (א') לבורסה. כל אחד מההסכמים מותנה זה בזה ובהשלמת העסקאות באותו מועד. ברבוע כחול צופים גידול בהכנסות ב-22 מיליון שקל משני הנכסים.

הנכס המניב ברעננה הוא מגדל אלון רעננה (קמפוס קומברס לשעבר) ברחוב שיזף בקריית אתגרים. המדובר במגרש בשטח כולל של 11 דונם, עליו בנוי בניין משרדים בן 17 קומות בשטח 28 אלף מ"ר תעסוקה ו-861 חניות אשר מושכרים לצדדים שלישיים, בהם מוסך הונדה. התפוסה ב-2023 הייתה 100% וההכנסה התפעולית בסיום השנה מהנכס כולו הייתה כ-28.7 מיליון שקל. נוסף על כך יש יתרת זכויות בנייה נוספות בנכס של 27 אלף מ"ר עילי. לרבוע כחול 50% בנכס והיא צפויה לרכוש את היתרה תמורת  170 מיליון שקל בתוספת מע"מ.

הנכס המניב בנתניה הוא בשדרות טום לנטוס, מרכז אלון בקריית השרון בנתניה. הראל רכשה 50% מהנכס ב-2011. הנכס הוא בשטח 19 דונם ועליו בנוי מרכז מסחרי (3 קומות מעל קומת מסד) הכולל מרפאות ומשרדים בשטח 25 אלף מ"ר, כולל 12 אלף מ"ר חניונים. השטח מושכר לצדדים שלישיים ובסוף 2023 היה בתפוסה של 95%. עם השוכרים נמנים קופ"ח מכבי, קפה לנדוור מקדונלדס ועוד. בסיום השנה ההכנסה התפעולית מהנכס כולו הסתכמה בכ-15.3 מיליון שקל. קיימת יתרת זכויות בנכס בשטח עילי של 29 אלף מ"ר.

רבוע כחול כיום מחזיקה 50% בנכס, וזכויותיה בנכס משועבדות למחזיקי סדרת אג"ח. את היתרה תרכוש רבוע כחול תמורת 120 מיליון שקל בתוספת מע"מ. כל אחד מההסכמים מותנה זה בזה ובהשלמת העסקאות באותו מועד. ברבוע כחול צופים גידול בהכנסות משני הנכסים ב-22 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מוטי בן משהרבוע כחול נדל"ןהראלנתניהרעננה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...