בשל חובות של 11 מיליון שקל: מונה נאמן לחברת בנייה הבונה לעיריית בני ברק

האחים סעדה, בבעלות בני הזוג למיאס ואליאס סעדה, נקלעה להליך חדלות פירעון וחייבת כספים ל-41 ספקים. השופטת מינתה את עו"ד תחסין עוואד לנאמן שיבדוק את מצבה ויגיש דוח בתוך 15 יום. עוד ניתן צו איסור על סילוק ידה של החברה מפרויקטים שבהם היא מעורבת. החברה נקלעה לקשיים בעקבות המלחמה

שיתוף הכתבה
הנאמן שמונה, עו"ד תחסין עוואד והשופטת בטינה טאובר (חאתם רמאל, אתר הרשות השופטת)הנאמן שמונה, עו"ד תחסין עוואד והשופטת בטינה טאובר (חאתם רמאל, אתר הרשות השופטת)

חברת הבנייה האחים סעדה, מכפר יאסיף, נקלעה להליך חדלות פירעון בשל חובות של 11 מיליון שקל ל-41 ספקים. אתמול (ד') החליטה שופטת בית המשפט המחוזי בחיפה, בטינה טאובר, למנות את עו"ד תחסין עוואד לנאמן. האחים סעדה, בבעלות בני הזוג למיאס ואליאס סעדה, נמצאת בין היתר בהסכמים עם שתי יזמיות להקמת בניינים, בתי ספר וכיתות לימוד עבור עיריית בני ברק. 

לאחר הדיון שאליו הגיע רק נושה אחד שלו חייבת החברה חצי מיליון שקל, החליטה השופטת למנות את עו"ד עוואד שיבחן את מצב החברה, התחייבויותיה, חובותיה וזכויותיה וכן את הפרויקטים שהחברה מעורבת בהם. בין היתר כדי שיהיה ניתן להעריך את הליך ההבראה והשיקום. על עוואד להגיש בתוך 15 יום דוח על מצב החברה ועל היתכנות לשיקום.

נוסף על כך, הוציאה השופטת צו זמני על איסור דיספוזיציה (העברת נכסים לאחר),לרבות עיכוב הליכים משפטיים, הליכי גבייה, הליכי הוצאה לפועל, מימוש נכסים וכדומה. עוד ניתן צו איסור על סילוק ידה של החברה מפרויקטים שבהם היא מעורבת. על החברה גם יהיה להפקיד 50 אלף שקל לשם הפעלת החברה והבטחת שכרו של עוואד.

האחים סעדה, בבעלות בני הזוג למיאס ואליאס סעדה, עוסקת בתחום הבנייה מאז 2011. החברה נמצאת בהסכמים עם שתי יזמיות להקמת בניינים, בתי ספר וכיתות לימוד עבור עיריית בני ברק. בהסכמים עם חברה אחת ארבעה מבנים נמצאים בהקמה ובאחד היא צריכה לתקן ליקויים לפני מסירתו. בהסכמים עם החברה השנייה למבני לימוד, טרם סיימה את הבנייה.

בבקשה החברה ציינה כי נקלעה לקשיים לאחר תחילת מלחמת חרבות ברזל, בחלק מהמבנים לא חזרה לעבוד ובחלק באופן מצומצם בשל מחסור בעובדים לאחר הפסקת העסקת עובדים ערבים ומהגדה, התייקרות השכר וחומרי הגלם והפסקת תשלומים אליה בגין כל אלה.

 עו"ד תחסין עוואד פועל בתחום מאז 2010 במשרד בוטיק העוסק בחדלות פירעון והסדרי חוב, כינוסים ופירוקים, בנקאות, דיני עבודה, ליטיגציה מסחרית ואזרחית, הוצאה לפועל וכדומה.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עיריית בני ברקחדלות פירעוןבני ברקהאחים סעדהנאמן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...