בהשקעה של 400 מיליון שקל: אושרה תוכנית תדהר למגדל בן 45 קומות במתחם הבורסה

במסגרת פרויקט הפינוי-בינוי שאישרה הוועדה המחוזית ייהרסו שני מבנים בשטח שני דונם ויוקם מגדל לתעסוקה ברחוב אבא הלל 17 ברמת גן, בדופן המזרחית של מתחם הבורסה, שיכלול קומת קרקע כפולה למסחר. סך כל שטחי התעסוקה בפרויקט יגיעו ל-45 אלף מ"ר

שיתוף הכתבה
הדמיית פרויקט תדהר באבא הלל (סטודיו VIEWPOINT)הדמיית פרויקט תדהר באבא הלל (סטודיו VIEWPOINT)

קבוצת תדהר הודעה היום (ג') כי הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה אישרה למתן תוקף את התוכנית להקמת פרויקט פינוי-בינוי במתחם הבורסה ברמת גן, להקמת מגדל לתעסוקה בן 45 קומות, בהשקעה מוערכת של כ-400 מיליון שקל. 

התוכנית שממוקמת בדופן המזרחית של מתחם הבורסה, ברחוב אבא הלל 17, מציעה להרוס שני מבני תעסוקה קיימים על מגרש בשטח כ-2 דונם ולהקים במקומם מגדל תעסוקה בן 45 קומות, בו קומת קרקע כפולה למסחר. סכך כל שטחי התעסוקה בפרויקט יגיעו ל-45 אלף מ"ר. 

המגדל, אשר על תכנונו אמון משרד האדריכלים ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים ורני זיס (IDG),ימשיך לממש את חזון מתחם הבורסה להתחדשות עירונית ומטרופולינית, כפי שאושר בתכנית המתאר למתחם הבורסה בשנת 2022 הגדלת היקפי הבניה לתעסוקה בלב המע"ר המתחדש של רמת גן, במטרה לייצר מתחם שוקק חיים בנגישות גבוהה לתחבורה ציבורית ולקו האדום של הרכבת הקלה.

הפרויקט מממש העצמת זכויות ברח"ק 20 בכפוף לתועלות ציבוריות, כולל פיתוח ושימור גן אברהם, המהווה חלק מגניה ההיסטוריים של רמת גן (יחד עם מבנה האמפי),כחלק ממימוש העצמת הזכויות לתעסוקה.  

תומר אלפסי, מנכ"ל תדהר ייזום ונכסים מניבים, בירך על אישור הפרויקט. "הפרויקט המיוחד, המשלב שימושי תעסוקה, מסחר ושטחים ציבוריים, יהווה סמל של חדשנות, שיוסיף מיופיו לנוף האורבני, באחד מאזורי התעסוקה המבוקשים במרכז תוך יצירת מרחב ציבורי איכותי".

קבוצת תדהר  נוסדה ב-1993 ועוסקת בייזום, תכנון, בנייה וניהול של שכונות ומגדלי מגורים, מבני משרדים ומתחמים לתעסוקה, לוגיסטיקה ומסחר. היא מחזיקה במאות אלפי מ"ר של נכסים מניבים. מאז הקמתה בנתה יותר מ-20 אלף יחידות דיור וכשני מיליון מ"ר של משרדים ומסחר במאות פרויקטים בארץ ובעולם.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הוועדה המחוזיתרמת גןפינוי בינוי הבורסהקבוצת תדהר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...