בכ-200 מיליון שקל: רובי קפיטל והכשרה חברה לביטוח יממנו פרויקט ל-120 דירות בבית שמש

הפרויקט, במסגרת עסקת קומבינציה בין בעלים פרטיים וחברת הגיגים יזום ובנייה, ממוקם בשכונה החדשה רמת אברהם שמיועדת למגזר החרדי, ויכלול דירות 3-5 חדרים ב-5 בנייני מגורים. 162 מיליון שקל מהסכום יגיע מערבויות חוק המכר

שיתוף הכתבה
מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)מנכ"ל רובי קפיטל יעקב ניצן (ראובן קפוצ'ינסקי)

חברת רובי קפיטל חתמה על הסכם למימון וליווי פרויקט הגורן בשכונת רמת אברהם בבית שמש, על סך 46 מיליון שקל. הפרויקט שיוקם, במסגרת עסקת קומבינציה בין בעלים פרטיים וחברת הגיגים יזום ובנייה, יכלול סה"כ 120 יח"ד ב-5 בניינים. הפרויקט מבוצע על ידי חברת רובין לנדסמן.

היקף האשראי שיועמד לרשות היזמים מצד רובי קפיטל יחד עם הכשרה חברה לביטוח, נאמד כאמור ב-46 מיליון שקל ונוסף על כך יועמדו ערבויות חוק המכר לרוכשים ולבעלי הקרקע בהיקף של כ-162 מיליון שקל. הפרויקט שיכלול דירות בנות 3-5 חדרים, ייבנה ברמת אברהם, שכונה חדשה הממוקמת בסמוך לשכונת רמה א' ממערבה, ובסמוך לכביש 5 (נהר הדן) החוצה את בית שמש. השכונה כוללת כ-5,500 יחידות דיור. את רובי קפיטל והכשרה חברה לביטוח ייצג בעסקה עורך דין כרמל נודלר, ממשרד קרן כהן בלחרסקי. 

יעקב ניצן, מנכ"ל ושותף בחברת רובי קפיטל, ציין כי "אנחנו רואים בעסקת המימון בבית שמש עסקה מעניינת לאור הביקושים הערים להם זוכה העיר בתקופה האחרונה. שכונת רמת אברהם מבוקשת מאוד על ידי המגזר החרדי, ולמעשה היום היא מרכזת לצד רמת בית שמש את ההיצע הגבוה ביותר של דירות חדשות למגזר אחרי שנים ארוכות של מחסור בדירות. העובדה שמדובר בעסקת קומבינציה שבה היזמים לא משלמים על הקרקע ולא חשופים להוצאות מימון כבדות, הופכת את העסקה לכדאית וודאית יותר".

עו"ד אסף אצור, בעלים משותף בחברת הגיגים ייזום ובניה ציין כי "בחרנו ברובי קפיטל למימון הפרוייקט מאחר והחברה הציגה חבילה מקיפה הכוללת ליווי מלא ובתנאים אטרקטיביים ביחס למקובל בשוק כיום, ומעל לכל התרשמנו מהמגע והיחס האישי של הצוות המוביל ברובי קפיטל". 

אסף רבינוביץ', מנהל מערך ליווי וערבויות בהכשרה חברה לביטוח: "בשנים האחרונות העיר בית שמש נמצאת בתנופת בנייה, במספר שכונות חדשות. הכשרה חברה לביטוח שמחה ללוות פרויקט נוסף עם רובי קפיטל בעסקת קומבינציה עם יזם בעל ניסיון באזור, שמכיר היטב את צרכי המגזר החרדי והביקושים ברמת התכנון והביצוע של הפרויקט. הכשרה חברה לביטוח הפכה בשנים האחרונות לאחת השחקניות המובילות בתחום ערבויות חוק מכר". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:הכשרה חברה לביטוחרובי קפיטלעסקת קומבינציהמימון נדל"ןבית שמשערבויות חוק המכר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...