חברת אפי קפיטל הנפיקה 20% ממניותיה לפי שווי של 460 מיליון שקל

על פי התוצאות שפורסמו ביום ה', החברה גייסה 92 מיליון שקלים, לאחר שזכתה לביקושים בהיקף של 130 מיליון שקל. בין המשקיעים שהשתתפו בהנפקה: מור, מיטב, הפניקס, קרן ספרה, אורקום, ורטיקל ואיילים

שיתוף הכתבה
אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)אפי שקדי, מנכ"ל ויו"ר אפי קפיטל (טל גבעוני)

חברת אפי קפיטל נדל"ן שבשליטת היזם אפי שקדי, הפכה בשבוע שעבר לציבורית לאחר שהשלימה ביום ה' הנפקה של כ-20% ממניות החברה לפי שווי של כ-460 מיליון שקל אחרי הכסף. במסגרת ההנפקה החברה זכתה לביקושים של כ-130 מיליון שקלים וגייסה כ-92 מיליון שקל. מדובר בהנפקת מניות מוצלחת ראשונה לחברת נדל"ן בשנת 2024. 

בין המשקיעים שהשתתפו בהנפקה: מור, מיטב, הפניקס, קרן ספרה, אורקום, ורטיקל ואיילים. מהחברה נמסר כי מרבית המשקיעים מבצעים השקעה חוזרת בחברה לאחר השתתפותם בהנפקות סדרות אג"ח קודמות של החברה. עוד נמסר כי המהלך יאפשר לחברה מצד אחד את חיזוק ההון העצמי הקיים והפחתת המינוף, ומצד שני את המשך צמיחתה, רכישת קרקעות נוספות והשתתפות במכרזים של רשות מקרקעי ישראל .

 את הליך ההנפקה הובילו לירן רזמנוביץ מטעם דיסקונט חיתום, צביקה מנס מטעם ברק קפיטל, רו"ח נתי ורד ממשרד רו"ח עמית חלפון ועו"ד לירון עזריאל ממשרד עו"ד שמעונוב ושות'. אפי קפיטל נדל"ן היא חברת ייזום וביצוע, הפעילה משנת 2006. על פי נתוני החברה, היא מקדמת כיום פרויקטים ב-23 ערים שונות בישראל עם צבר של כ-7,200 יחידות דיור בשלבי תכנון, ביצוע ושיווק לצד כ-180 אלף מ"ר נדל"ן מסחרי למכירה ברחבי הארץ.

אפי שקדי, מנכ"ל ובעלי השליטה באפי קפיטל נדל"ן: "זכינו באמון יוצא דופן מצד קרנות השקעה וגופים מוסדיים מובילים בישראל. המהלך הינו חלק מאסטרטגיה ארוכת טווח לצמיחה וחיזוק משמעותי של החברה ברמת ההון העצמי מחד והקטנת המינוף הקיים מאידך. יחד עם השותפים החדשים נמשיך להגדיל את מכסת הקרקעות שלנו, כמות יחידות הדיור באזורי ביקוש וקידום פרויקטים נרחבים בישראל תוך התמקדות בתוכניות הממשלה השונות. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אפי קפיטלאפי שקדיהנפקה
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...