גיוסי חוב: צמח המרמן גייסה 100 מיליון שקל, רוטשטיין 127 מיליון שקל 

צמח המרמן גייסה את הסכום בסדרת אג"ח חדשה לאחר שהעלתה את הדירוג לסדרה. שיעור הריבית שנקבע: 6.45%. גם רוטשטיין גייסה אג"ח ב-128.17 מיליון שקל בשיעור ריבית שלא יעלה על 7.33%

שיתוף הכתבה
מנכ"ל חברת צמח המרמן - חיים פייגלין (ינאי אלפסי)מנכ"ל חברת צמח המרמן - חיים פייגלין (ינאי אלפסי)

צמח המרמן גייסה אתמול (ג') 100 מיליון שקל בסדרת אג"ח חדשה (סדרה ח'), לאחר שהעלתה את הדירוג לסדרה. כך מדווחת החברה היום לבורסה. 

במסגרת המכרז למשקיעים מסווגים, הוגשו הזמנות לרכישת 261,627 יחידות איגרות חוב בהיקף כולל של 261.62 מיליון שקלים. שיעור הריבית השנתית שנקבע במכרז זה הוא 6.45% והוא יהווה בהנפקה לציבור את שיעור הריבית המקסימלי בגין סדרת איגרות החוב. הגיוסים היו בין היתר מהחברות איילון, אלטשולר ומיטב. 

לאור היקף הביקוש במכרז למשקיעים המסווגים, צמח המרמן פנתה אל חברת הדירוג מידרוג בבקשה להגדלת סך הערך הנקוב של איגרות החוב שנקבע על-ידה ב-30 בינואר: 70 מיליון שקל, ל-100 מיליון שקל, בקשה שנענתה בחיוב.

מתוך ההזמנות שהתקבלו במכרז בכוונת  צמח המרמן , לקבל התחייבויות מוקדמות של משקיעים מסווגים לרכישת כמות של 100 אלף יחידות איגרות החוב בהיקף כולל כאמור של 100 מיליון שקלים.

גם רוטשטיין גייסה אג"ח ב-128.17 מיליון שקל בשיעור ריבית שלא יעלה על 7.33%. במסגרת המכרז התקבלו הזמנות הכוללות התחייבויות מוקדמות לרכישת 179,294 יחידות, בהיקף כספי כולל של כ-180 מיליון שקלים.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:צמח המרמןרוטשטייןגיוס אג"חאג"ח
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...