מנהל ההסדרים של חנן מור מבקש להאריך את גיבוש הסדר החוב הסופי בשבוע וחצי

הסדר החוב היה אמור להיות מוצג היום, אך עו"ד אהוד גינדס הגיש בקשה דחופה לביהמ"ש לעיכוב הליכים עד ל-22 בפברואר. לאחרונה מימשה הקבוצה קרקעות בחיפה ובר"ג שהקטינו את החוב ואף קיבל הצעות לרכישת הקרקע בשדה דב

שיתוף הכתבה
חנן מור ודודו זבידה (אייל טואג, תומר לוי)חנן מור ודודו זבידה (אייל טואג, תומר לוי)

מנהל ההסדרים של קבוצת חנן מור, עו"ד אהוד גינדס, מבקש הארכה נוספת לגיבוש הסדר החוב הסופי, עד ל-22 בפברואר. ההסדר היה אמור להיות מוצג היום (ב'),אך כעת הוציא גינדס בקשה דחופה לכינוס אסיפות נושים לצורך אישור הסדר החוב ולעיכוב הליכים.

בבקשה שהגיש לבית המשפט המחוזי כותב גינדס כי "ההליכים לגיבוש הסדר חוב וניסוחו נמצאים בשלבים מתקדמים. במקביל נפתחה האפשרות להרחבת ההסכמות ומעגל התמיכה מצד נושים מהותיים". לדבריו, "על מנת לאפשר את ההליך לגיבוש הסכמות רחבות ונוספות נדרש פרק זמן נוסף, עד שיוצג הסדר חוב ותוגש בקשה לכינוס אסיפות נושים". גינדס מעריך כי עד 22 בפברואר ניתן יהיה להציג את הסדר החוב הסופי. 

כזכור בנובמבר ביקשה חנן מור עיכוב הליכים מול לאומי, קונסורציום בשדה דב בראשות דיסקונט ונושאי אג"ח בגין חובות של 2.7 מיליארד שקל. בית המשפט המחוזי ת"א הוציא בינואר צו עיכוב הליכים, שהוארך כבר כמה פעמים. לאחרונה מימש מור קרקעות בחיפה וברמת גן שהקטינו את החוב ואף קיבל הצעות לרכישת הקרקע בשדה דב הנושאת את עיקר החוב - כ-1.3 מיליארד שקל.

בבקשה שהוגשה בסוף ינואר חשף גינדס את עיקרי ההסדר, הכוללים מימוש קרקעות, השלמת בנייה של יחידות הדיור, המשך אחזקת הנכסים המניבים ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:בית המשפט המחוזיחנן מורבנק לאומי
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...