רשמית: אושר מינויו של עמית גריידי כרשם הקבלנים

שר השיכון קיבל את המלצת ועדת האיתור למינוי, וגריידי, ששימש עד היום כממונה על חוק המכר, ימונה לרשם הקבלנים לאחר ששימש כממלא מקום בתפקיד למעלה משנה. רשם הקבלנים אחראי בין היתר לביטול רישומו של קבלן, שינוי סיווג, נקיטה באמצעי משמעת כנגד הקבלנים וטיפול בתלונות דיירים

שיתוף הכתבה
עמית גריידי (רועי טפר)עמית גריידי (רועי טפר)

הממשלה אישרה היום (א') את מינויו הרשמי של עמית גריידי לרשם הקבלנים, לאחר ששר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, קיבל את המלצת ועדת האיתור למינוי. גריידי, שכיהן עד היום כממונה על חוק המכר במשרד הבינוי והשיכון, ימונה לתפקיד רשם הקבלנים לאחר ששימש כממלא מקום בתפקיד למעלה משנה, לאחר סיום כהונתו בתפקיד של אילן אליהו, בסוף דצמבר 2022.

גריידי הוא בן 40, ואב לשניים מרמת גן. בעל תואר ראשון במנהל עסקים וחשבונאות ו-3 תארים שניים במנהל ציבורי, לימודי משפט ומדיניות ציבורית. הוא החל את דרכו בשירות המדינה בשנת 2017 בתפקיד ממונה חוק המכר, תפקיד רגולטורי האמון על הגנה על כספי רוכשי דירות, בתפקיד זה הוביל מהלכים רבים, שבין הבולטים שבהם - פרסום נייר עמדה בנושא קבוצות רכישה, הגברת הפיקוח על יזמים המנסים לחמוק מהוראות חוק המכר, הגבלה משמעותית של שימוש בהערת אזהרה כבטוחת חוק מכר והובלת תיקון 9 לחוק המכר במסגרתו עודכן אופן חישוב ההצמדה למדד תשומות הבנייה. 

בראשות ועדת האיתור שבחרה את גריידי, עמד מנכ"ל משרד הבינוי והשיכון , יהודה מורגנשטרן, והיא כללה נציגה של היועצת המשפטית לממשלה ונציג נציב שירות המדינה. רשם הקבלנים פועל מכוח חוק רישום קבלנים לעבודות הנדסה בנאיות. על פי החוק, רק קבלן הרשום בפנקס הקבלנים, שאושר על ידי הרשם, יכול לבצע עבודות הנדסה בנאיות בהתאם להיקפן הכספי או מהותן המקצועית כפי שנקבעו בתקנות. רשם הקבלנים אחראי גם לביטול רישומו של קבלן, שינוי סיווג, נקיטה באמצעי משמעת כנגד הקבלנים, טיפול בתלונות דיירים ועוד.

רשם הקבלנים הנכנס, עמית גריידי, אמר היום כי "אני מודה על האמון שניתן בי, אני רואה בתפקיד הרשם שליחות ומשמעות רבה בענף הנדל"ן. בכוונתי לפעול עם כל הכלים שעומדים לרשות הרשם על מנת לתרום לקדם לחזק ולפתח את תחום הנדל"ן". 

שר הבינוי והשיכון, יצחק גולדקנופף, אמר היום כי ״אני מברך את עמית על מינויו לתפקיד כה חשוב וקריטי. עמית בעל ניסיון וידע רב ואני בטוח כי יעשה את עבודתו כראוי וימשיך להיות משרת ציבור מן המעלה הראשונה,  אני מאחל לו הצלחה רבה ועשייה מרובה". 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:עמית גריידירשם הקבלניםשר השיכוןיצחק גולדקנופףקבלניםיהודה מורגנשטרן
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...