אלמוגים זכתה במכרז דיירים: תבנה 280 יח"ד בשכונת יד אליהו בתל אביב

בשטח שבו זכתה חברת הבת, אלמוגים החזקות התחדשות עירונית, קיימות 104 יחידות דיור הקיימות בארבעה מבנים. היקף הבנייה בכפוף לאישור תב"ע בסמכות מקומית. בחברה מעריכים התחלת בניה בפועל בתוך 4 שנים

שיתוף הכתבה
נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית באלמוגים (לילך רז) נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית באלמוגים (לילך רז)

אלמוגים החזקות התחדשות עירונית , חברה בת של יזמית הבנייה אלמוגים, נבחרה לבצע פרויקט פינוי-בינוי בשכונת יד אליהו בתל אביב. כך דיווחה ביום ה' אלמוגים לבורסה. על פי המידע שנמסר, מתחם הפרויקט משתרע על 6.7 דונם, בשטח שבו קיימות 104 יחידות דיור הקיימות בארבעה מבנים. באזור זה צפויה בכוונת חברת הבת לפעול להקמת כ-280 יחידות דיור במתווה שיסוכם מול הוועדה המקומית תל אביב.

"עם בחירתה של חברת הבת על ידי הדיירים ובאי כוחם, חברת הבת פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם בא כוחם של בעלי הזכויות בפרויקט ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם כאמור", נכתב, "במקביל, בכוונת חברת הבת לקדם תכנית לפרויקט מול הוועדה המקומית תל אביב". על פי הערכת החברה, היתר בניה צפוי להתקבל בפרויקט בעוד כ-4 שנים, כתלות במתווה התכנוני אשר יקודם מול הרשות המקומית.

עוד נכתב כי "הערכות חברת הבת בדבר מספר יחידות הדיור בפרויקט בתל אביב מתבססות, בין היתר, על מדיניות הוועדה המקומית בקשר עם פרויקטים של התחדשות עירונית , וכן על בדיקות אדריכל ושמאי מטעם חברת הבת. למיטב ידיעת חברת הבת יחידות הדיור הקיימות בפרויקט הינן בבעלות פרטית ולא ידוע לה על קיומם של דיירים מוגנים בו".

דיווח זה מצטרף לדיווח שהוציאה אלמוגים לבורסה לפני כחודש, לפיו זכתה במכרז דיירים לביצוע פרויקט פינוי בינוי ברחוב שמחה הולצברג בבת ים במסגרתו ייהרסו 48 דירות ישנות לטובת בנייה של 144 דירות חדשות, בסמוך לכניסה הצפונית לעיר.

לדברי נוי דותן, סמנכ"לית פיתוח עסקי והתחדשות עירונית באלמוגים, "מתחילת השנה זכתה החברה ב-3 מכרזים משמעותיים בלב אזורי הביקוש והיא קוצרת את הפירות של האסטרטגיה העסקית שלה המתמקדת באיתור, ייזום ופיתוח של פרויקטים איכותיים בתחום ההתחדשות עירונית. עם הזכייה במכרז זה צבר יח"ד של החברה בתחום ההתחדשות העירונית עומד על כ- 4,700 יח"ד".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:יד אליהומכרז דייריםאלמוגים החזקות התחדשות עירוניתאלמוגים
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...