חברת חללי העבודה סוויצ'אפ תשכור 6 קומות במגדל ICON PRIME במתחם הבורסה

העסקה נחתמה לגבי כ-7,200 מ"ר, כאשר לפי ההערכות גובה שכר הדירה עומד על כ-105 שקל למ"ר, המשקף שכ"ד שנתי של כ-9 מיליון שקלים. יזמיות המגדל הן משפחת לוי מלונדון וחברת ב.ס.ר. על פי נתוני המשווקים למעלה מ-40% משטחי המגדל שיאוכלס בעוד כחצי שנה מושכרים

שיתוף הכתבה
הדמיית המגדל (ויופוינט)הדמיית המגדל (ויופוינט)

עסקה גדולה בענף המשרדים: חברת סוויצ'אפ (SwitchUp),חברה ישראלית בתחום חללי העבודה המשכירה משרדים ברמת גמר, חתה לאחרונה על הסכם בו שכרה שש קומות (כ- 7,200 מ"ר) במגדל ICON PRIME הנבנה באזור הבורסה ברמת גן. בשוק מעריכים כי העסקה נחתמה ברמת מחיר של 105-110 שקל למ"ר, כלומר על רמת שכר דירה שנתית של כ-9 מיליוני שקלים.

יזמיות המגדל הן משפחת לוי מלונדון וחברת  ב.ס.ר . המגדל משווק על ידי אביסון יאנג ישראל וקושמן אנד וויקפילד אינטר ישראל, אשר ייצגו את צד הבעלים בעסקה, ופסגות יועצי נדל"ן ייצגו את סוויצ'אפ. העסקה נחתמה בקומותיו הגבוהות של הגדל בן 30 הקומות. המגדל צפוי להתאכלס ברבעון שלישי 2024, כאשר לפי נתוני המשווקים מעל 40% משטחיו כבר מושכרים.

המגדל, בתכנון משרד ברעלי לויצקי כסיף אדריכלים, צפוי להתנשא לגובה של 30 קומות משרדים מעל שטחי מסחר, וממוקם בדרך מנחם בגין ברמת גן, סמוך לתחנת רכבת סבידור מרכז ולתחנת הקו האדום של רכבת הקלה. בנייתו נעשית בהתאם לתקן הבנייה הירוקה LEED GOLD.

את משפחת לוי ייצגו בעסקה עורכי הדין שגיא המר ותום אזר ממשרד פישר ושות'.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שוק המשרדיםב.ס.ראביסון יאנג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...