45 מטר גובה בהפעלה אוטומטית: אספן, Ewave וכלל קיבלו היתר לשלב א' למרלו"ג בכניסה לנמל אשדוד

מדובר במרכז לוגיסטי בשטח כולל של 33 אלף מ"ר. שלב א' יכלול מבנה של 10,000 מ"ר שיופעל באמצעות מערכת אחסון אוטומטית, ומבנה תפעולי בן 5 קומות בשטח של 5,000 מ"ר בכל קומה. את הקרקע רכשו השותפות ב-2022 תמורת 350 מיליון שקל

שיתוף הכתבה
הדמיה של המרלו"ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע"מ)הדמיה של המרלו"ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע"מ)

אספן גרופ , Ewave מניבים (מקבוצת Ewave Nadlan ) וכלל ביטוח (בחלקים שווים),קיבלו בשבוע שעבר היתר לשלב א' בבניית מרכז לוגיסטי (מרלו"ג) בעורף נמל אשדוד על שטח של 42 דונם. כך מדווחת אספן היום (ה') לבורסה. 

המקרקעין מיועדים להקמת מרכז לוגיסטי בשטח כולל של 33 אלף מ"ר. שלב א' יכלול מבנה של 10,000 מ"ר בגובה 45 מטר, אשר יופעל באמצעות מערכת אחסון אוטומטית ומבנה תפעולי בן חמש קומות בשטח של 5,000 מ"ר בכל קומה.

בשלב ב' יוקם מחסן בשטח של כ-9,940 מ"ר בגובה של כ-42 מטר, אשר יופעל באמצעות מערכת אחסון אוטומטית וכן תתאפשר בנייה נוספת שהצדדים יחליטו לבצע.

הדמיה של המרלו''ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע''מ)הדמיה של המרלו''ג שיוקם בנמל אשדוד (רמבוקס בע''מ)

את הקרקע רכשו השותפות בספטמבר 2022 תמורת 350 מיליון שקל. Ewave מניבים, הפעילה בעולמות ייזום נדל"ן לתעשייה ולוגיסטיקה, היא יוזמת הפרויקט ותנהל אותו. תכנון המרכז הלוגיסטי מבוצע על ידי חברת היעוץ והנדסה פרוגרמה המתמחה בתכנון ובהקמה של מרכזים לוגיסטיים בארץ ובחו"ל. מסד עוז ניהול והנדסה מלווה את היזמים ומנהלת מטעמם את התכנון ואת הקמת הפרויקט. 

אספן גרופ שבשליטת רוני צארום, מתמחה בנדל"ן מניב בישראל ובאירופה. בבעלות הקבוצה נכסים מניבים, בשטח כולל של כ-603 אלף מ"ר, המושכרים לכ-270 שוכרים. לאחר כמה ניסיונות למכור את השליטה הושלמו בנובמבר התנאים למכירת כרבע מהחברה לאוסטרליה ישראל. איוייב מניבים מתמחה בתהליכי ייזום וניהול פרויקטים ונכסים מניבים הכוללים, בין השאר איתור קרקעות להשבחה, איתור שוכרים, איתור מימון, פרויקטים בתחום הלוגיסטיקה, במרחב הכפרי ועוד.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נמל אשדודאספן גרופכלל ביטוחלוגיסטיקהמרלו"ג
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...