אושרה תוכנית פינוי-בינוי ראשונה בנס ציונה מזה כעשור: הכשרת היישוב תבנה 390 דירות

הוועדה המחוזית אישרה אתמול למתן תוקף פרויקט התחדשות בשכונת רמת בן צבי בצפון העיר, שיכלול הריסת 120 יח"ד והקמת 9 מבנים בני 9-14 קומות. ראש העיר העירייה: "מבינים את הצורך הקריטי בחידוש המתחמים הישנים, יש לנו עוד 7 בקנה"

שיתוף הכתבה
דניאל נמרודי, סמנכ"ל נכסים בהכשרת הישוב, על רקע הדמיית פרויקט מתחם הטייסים (רובי קסטרו, AA סטודיו בע"מ)דניאל נמרודי, סמנכ"ל נכסים בהכשרת הישוב, על רקע הדמיית פרויקט מתחם הטייסים (רובי קסטרו, AA סטודיו בע"מ)

הוועדה המחוזית לתכנון ובנייה מרכז אישרה אתמול (א') למתן תוקף לתב"ע לפרויקט פינוי-בינוי במתחם "הטייסים", בשכונת רמת בן צבי בנס ציונה ל-390 יח"ד. מדובר בתוכנית פינוי-בינוי ראשונה שמאושרת בנס ציונה מזה כעשור. התוכנית, שביוזמת חברת הכשרת הישוב התחדשות עירונית יחד עם עיריית נס ציונה, כוללת הריסה של 7 מבנים ישנים בני 3 קומות ובהם 120 יח"ד והקמה של 387 יח"ד שייבנו ב-9 מבנים בני 9-14 קומות בצמידות לגן גרנד קוויל. כמו כן התוכנית מציעה 6,300 מ"ר מבני ציבור עיקרי ו-150 מ"ר למסחר. התוכנית הופקדה במאי 2022. 

הכשרת הישוב התחדשות עירונית מעריכה כי הרווח בפרויקט יסתכם בכ-71 מיליון שקל, ונערכת להריסת המבנים הישנים ולתחילת הקמת הפרויקט כבר בשנה הבאה.  התוכנית נערכה על ידי אדר' קיקה ברא"ז, ולוותה משפטית על-ידי משרד עו"ד גינדי-כספי. מתחם הטייסים שוכן במרחק קצר ממוסדות החינוך של העיר ונהנה מנגישות תחבורתית. גם אאורה מקדמת בניית 800 יח"ד במתחם. 

לאחרונה, עדכנה הכשרת היישוב על התקדמות בפרויקט ברמלה, שם ועדת משנה לתכנון ולבניה אישרה את תוכנית הבינוי והפיתוח לפרויקט של מעל 3,000 דירות ושטחי תעסוקה ומסחר בשכונת בן-גוריון בעיר. 

דניאל נמרודי, סמנכ"ל נכסים, הכשרת הישוב, אמר כי "הפרויקט בנס ציונה מהווה אחד מפרויקטי הדגל של הכשרה התחדשות ותוכנן יחד עם עיריית נס ציונה. מדובר בפרויקט ברמה תכנונית גבוהה ומוקפדת, תוך שמירה על מרקם החיים הקהילתי. היקף חתימות הדיירים על חוזי פינוי בינוי מלאים, עומד על למעלה מ-92%, נתון המשקף את רמת האמון הגבוהה של בעלי הדירות בחברה היזמית. חברתנו נערכת להגשת תוכנית בינוי ופיתוח השטחים הציבוריים, ולאחר מכן להגשת בקשה להיתר בניה, כבר במהלך השנה הקרובה".

אלכס מריאש, מנכ"ל הכשרת הישוב התחדשות עירונית :"החברה מקדמת בימים אלה צבר של כ-34,000 יח"ד פוטנציאליות, מהן כ-7,800 במצב תכנוני ובמצב חתימות דיירים מתקדמים מאד. נכון להיום, החברה נמצאת בביצוע של שני פרויקטים בתל-אביב, ונערכת לצאת בחודשים הקרובים לביצוע של שני פרויקטים נוספים, האחד ברחוב חנקין בחולון בהיקף של 130 יחידות דיור, והשני בשכונת בבלי בתל-אביב בהיקף של 55 יחידות דיור".

שמואל בוקסר, ראש העיר נס ציונה, אמר כי זו בשורה גדולה לנס ציונה. "היום יותר מתמיד כולם מבינים את הצורך הקריטי בחידוש המתחמים הישנים בדירות חדשות עם מרחב מוגן. עבור התושבים שלנו, שחיים ללא מיגון, זה תנאי קיומי בסיסי. מתחם הטייסים הוא הפרויקט הראשון שמאושר מזה עשור בנס ציונה. יש לנו עוד 7 מתחמים בקנה. 5 נוספים כבר הוגשו לוועדה המחוזית. ההתחדשות מקדמת ללא היכר את העיר ותושביה - עם היצע דירות חדש לצעירים, לצד תנאי מגורים וסביבת מגורים מתקדמת".


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:נס ציונהפינוי בינוי הכשרת היישובהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...