במקום רוני מזרחי: משה נחום נבחר לנשיא לשכת הקבלנים בישראל

נחום (65) הוא קבלן ויזם מעל 35 שנה, שהיה בעבר יו"ר ארגון הקבלנים מחוז דן ומ"מ נשיא לשכת הקבלנים. הוא יחליף את רוני מזרחי, שפרש מתפקידו לאחר 6 שנים

שיתוף הכתבה
נשיא לשכת הקבלנים היוצא, רוני מזרחי (מנחם עוז)נשיא לשכת הקבלנים היוצא, רוני מזרחי (מנחם עוז)

משה נחום נבחר לנשיא לשכת הקבלנים בישראל, ויחליף את רוני מזרחי, שפרש מתפקידו לאחר 6 שנות כהונה. נחום נבחר בבחירות כלליות, שהתקיימו בלשכת הקבלנים בחודש שעבר. נחום (65) הוא קבלן ויזם מעל 35 שנה, בעברו היה יו"ר ארגון הקבלנים מחוז דן וממלא מקום נשיא לשכת הקבלנים. 

נחום בעל תואר ב"א בניהול ומשפט עסקי, סגן אלוף במילואים, היה סמח"ט בפיקוד העורף ולוחם ומ"פ טנקים, בסדיר ובקבע. נחום מחליף את רוני מזרחי, שפרש מתפקידו לאחר 6 שנות כהונה, על פי הוראות תקנון הלשכה. מזרחי ממשיך לכהן כנשיא כבוד של הלשכה ומ"מ של הנשיא. כסגן הנשיא של נחום נבחר שחר ידגר. 

לנחום 30 שנות פעילות ציבורית, שבמהלכה בנה את האסטרטגיה הראשית להשוואת מיסוי של קבוצות רכישה עם קבלנים יזמים,  עיגן הסכם קיבוצי ראשון מסוגו עם ההסתדרות הלאומית, הוביל מהלך רב שנתי של רפורמה בחוק רישום קבלנים, גרם להקצאת קרקעות רמ"י גם לקבלנים קטנים ובינוניים ומקדם רפורמה והפרטה של רישוי הבנייה בישראל.

נחום הודיע כי בכוונתו להמשיך ולפתח את הלשכה ולהפוך אותה לציר מרכזי בקרב קהילת הקבלנים, אשר בין היתר פועלת ותפעל לשינוי האוליגופול (מוכרים מעטים) בענף הבנייה וליצירת שוק תחרותי, שוויוני ומבוזר הן במכרזי מדינה והן במכרזי קרקע כך שיונגשו לכלל הקבלנים בישראל.

לשכת הקבלנים בישראל היא איגוד מעסיקים רשום שנוסד ב-2019 ומייצג את הקבלנים בישראל. באתר הלשכה נכתב כי היא עמותה ישראלית ואינה אגודה עותמנית, להבדיל מארגוני קבלנים והתאחדויות אחרות. כך שעל פי חוק העמותות היא מחויבת בשקיפות וכללי בקרה מחמירים. בלשכה חברים כ-400 איש.
 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רוני מזרחילשכת הקבלניםמשה נחום
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...