הופקדה תוכנית אאורה לפינוי-בינוי להקמת 3 מגדלים עם 526 דירות בתלפיות

במסגרת פרויקט קצין סילבר בירושלים, ייהרסו 136 יח"ד ויוקצו כ-2,000 מ"ר למסחר ומבני ציבור. בעקבות ההפקדה אאורה נערכת לתחילת שיווק עד סוף 2024, ובמקביל כבר החתימה 88% מהדיירים  

שיתוף הכתבה
מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)מנכ"ל ובעלי אאורה, יעקב אטרקצ'י (ראובן קפוצינסקי)

אאורה עמדה בתנאים של הוועדה המחוזית להפקדת התוכנית לפרויקט קצין סילבר בירושלים, ל-3 מגדלים עם 526 יח"ד ושטחי מסחר, ציבור ופיתוח סביבתי. החברה דיווחה היום (ד') כי בעקבות ההפקדה היא נערכת לתחילת שיווק עד סוף 2024. 

פרויקט ההתחדשות העירונית "הקצין סילבר" ממוקם בשכונת תלפיות בירושלים, גובל ממזרח בדרך חברון שבו עתיד לעבור הקו הכחול של הרכבת הקלה וממערב בדרך בית לחם. הפרויקט נמצא בסמוך לרובע תלפיות המתחדש. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 136 יחידות דיור קיימות במספר בניינים ישנים, ותחתם צופה החברה בניית 526 יחידות דיור חדשות בשלושה מגדלים חדשים, כ-2,000 מ"ר שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי.

התוכנית צפויה להיכנס לתוקף ברבעון השני של שנת 2024, ושיווק הפרויקט כאמור יחל עד סוף שנת 2024 – בהתאם לאסטרטגיה של החברה, פינוי הדיירים ותחילת ההריסה יחלו לאחר השלמת פרה-סייל של כ-30% מהדירות המיועדות לשיווק. התכנית תתפרסם להתנגדויות הציבור למשך 60 ימים. עורכי התוכנית הם רוזנפלד ארנס אדריכלים. 

במקביל, החברה החלה לקדם את היתרי הבניה של הפרויקט והחלה בהחתמות דיירים על הסכם פינוי-בינוי, ונכון למועד הדיווח השיגה רוב של כ-88% בפרויקט. את אאורה מייצגים בפרויקט עו״ד דורון אריאל ממשרד דורון אריאל ושות' ואת הדיירים מייצגים עו״ד ישי איציקוביץ ממשרד אגמון-טולצ'ינסקי ועו"ד שלמה אמסלם.

 לאחרונה דיווחה אאורה כי מכרה ב-2023 בפרויקטים השונים שבשיווק 252 יח''ד. ברבעון הרביעי של השנה, למרות מצב המלחמה בישראל, מכרה החברה 66 יח''ד, היקף מכירות הדומה לממוצע המכירות בשלושת הרבעונים הראשונים של שנת 2023. 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:התחדשות עירוניתאאורהפינוי בינוי תלפיות
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...