פורסם מכרז לבניית 220 דירות להשכרה באילת

המכרז שפרסמו רמ"י, משרד השיכון וחברת "דירה להשכיר" משווק במתחם אחד. הוצאות הפיתוח ושאר התשלומים למשרד השיכון עומדים על כ-52 מלש"ח

שיתוף הכתבה
שכונת שחמון באילת (עיריית אילת)שכונת שחמון באילת (עיריית אילת)

רשות מקרקעי ישראל (רמ"י), משרד הבינוי והשיכון וחברת " דירה להשכיר " פרסמו היום (א') מכרז לתכנון ובניית מתחם דיור להשכרה לטווח ארוך בשכונת שחמון באילת, המיועד לבניית 220 יח"ד להשכרה. המכרז כולו מרוכז במתחם אחד בשטח של כ-38 דונם. המכרז כולל תשלום של כ-52 מיליוני שקלים למשרד הבינוי והשיכון, כ-50 מהם עבור הוצאות פיתוח.

על פי תנאי המכרז, תעמוד תקופת ההשכרה על לא פחות מ-15 שנה ברציפות. בתום תקופת ההשכרה, הזוכה יהיה רשאי למכור את הדירות להשכרה כדירות מגורים. המועד האחרון להגשת הצעות הוא ה-19.2.24 בשעה 12:00 בצהריים.

המתחם הנו חלק מתוכנית "רובע 11 שחמון-אילת", הממוקם בשולי העיר הדרום מערביים, דרומית לכביש הכניסה המערבית לאילת. התוכנית מתפרשת על שטח של כ-531 דונם וכוללת כ- 723 יח"ד. הרחבת שכונת שחמון מתבססת גם על פינוי בסיס חיל הים. תמהיל הבינוי בשכונה מגוון כאשר מצידו המזרחי רחוב מס' 4 ממשיך את סגנון הבינוי העירוני של רובע שחמון ומצידו המערבי, לרגלי הרי הגרניט ממוקמים מבנים חד משפחתיים בבינוי חופשי, אשר ביניהם מוקמו מתחמי בינוי צמודי קרקע, בתי פטיו ובתי סמטא - בבינוי צפוף סביב סמטאות מתעקלות.

בגבול הצפוני של הרובע מצוי שטח ציבורי פתוח המהווה את הכניסה הצפונית לעיר, ובגבול הדרומי מסתיימת טיילת נחל הגרוף התוחמת את הרובע עד להרי הגרניט. ציר נוסף מהווה את השדרה המרכזית ומסתיים במבני הציבור על רקע הרי הגרניט. בנוסף, צפויה השכונה לכלול  שטחי מסחר ומשרדים, מבנים ומוסדות ציבור (כ-20 דונם) וכן שטחים פתוחים כולל "הפארק הלינארי מדבר-ים" (בשטח כולל של כ-220 דונם).

חברת עץ השקד  כבר רכשה לפני יותר משנתיים קרקע בשכונה ל-140 יח"ד, גם הן ממכרז  של " דירה להשכיר ", תמורת 40 מיליון שקל.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:רשות מקרקעי ישראלדירה להשכירשכונת שחמון אילתמכרזיםהשכרה ארוכת טווחאילת
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...