עו"ד אהוד גינדס מונה למנהל ההסדר עם נושי חנן מור בשדה דב

ביהמ"ש החליט השבוע על מינויו של גינדס למנהל ההסדר עם נושי חנן מור בשדה דב, לאחר שהמחוזי החליט השבוע על עיכוב הליכים ל-30 יום לקבוצת חנן מור ומינוי מנהל הסדר

שיתוף הכתבה
חנן מור (אייל טואג, שאטרסטוק)חנן מור (אייל טואג, שאטרסטוק)

ביהמ"ש החליט השבוע על מינוי עו"ד אהוד גינדס ממשרד גולדבלט גינדס יריב , למנהל ההסדר עם נושי חנן מור בשדה דב. כך עולה מהודעת חנן מור היום (ה') לבורסה. זאת בהמשך להחלטת בית המשפט המחוזי שניתנה השבוע למתן צו עיכוב הליכים ל-30 יום לקבוצת חנן מור ומינוי מנהל הסדר, בהתאם לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי.

החלטת בית המשפט הגיעה בהמשך לבקשה שהגישו חנן מור וחברות בנות של הקבוצה בהסכמת כלל הצדדים לקונסורציום ההלוואה בגין פרויקט שדה דב. הם הסכימו למתן צו עיכוב ההליכים לתקופה של 30 ימים שבמהלכה יפעלו הצדדים לגיבוש הסדר מוסכם ולמינוי מנהל עסקים ראשי . 

שלשום החליט בית משפט על העיכוב ומרבית הנושים הביעו הסכמה עקרונית לעיכוב קצר בן 30 יום, בתנאים כאלה ואחרים, למעט שני  מחזיקי אג"ח, שגם הם בסופו של דבר קיבלו את החלטת בית המשפט. גם הממונה תמך בעיכוב הליכים בכפוף לקבלת הבהרות מסויימות. 

ביהמ"ש מצא שעיכוב ההליכים נדרש לשם גיבושו של הסדר חוב, וכי אין חשש סביר שההפעלה בתקופה של 30 יום תפגע בנושים וכי יש אמצעים למימון הוצאות ההפעלה. בית המשפט החליט לאפשר לנושים לנסות להגיע להסכמה בדבר מנהל ההסדר המועדף עליהם בטרם הוא יחליט בדבר זהותו. היום כאמור מודיעה חנן מור שמנהל ההסדר הוא עו"ד אהוד גינדס.

נושי החברה הגיעו השבוע להסכמה על מינויו של גינדס והבקשה לאישור המינוי הוגשה לשופט חגי ברנר מבית המשפט המחוזי בתל אביב. לאחרונה גינדס מונה גם לנאמן רום כנרת יחד עם עו"ד שי מלוא. סך החובות של חנן מור לגורמים הפיננסיים עומד על 2.7 מיליארד שקל. 

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:שדה דבחנן מוראהוד גינדס
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...