אזורים הגיעה לרוב הדרוש להקמת 182 דירות במקום 62 ברמת גן

החברה הודיעה כי השיגה מעל 67% חתימות של הדיירים בפרויקט במתחם הירדן-הררי בשכונת נווה יהושע הוותיקה, במסגרתו ייהרסו 3 מבנים וייבנה מגדל בן 33 קומות ו-600 מ"ר למסחר ושטחי ציבור

שיתוף הכתבה
סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים איל טישל, על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (ינאי אלפסי, 3Division)סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים איל טישל, על רקע הדמיה של הפרויקט ברמת גן (ינאי אלפסי, 3Division)

חברת אזורים הודיעה היום (א') כי השיגה מעל 67% חתימות של הדיירים בפרויקט ההתחדשות העירונית במתחם הירדן-הררי ברמת גן, ובכך נבחרה להיות היזם בפרויקט.

מדובר על מתחם הרחובות הירדן 101-103 והררי 2, שממוקם בשכונת נווה יהושע. כיום יש במתחם 62 יחידות דיור ב-3 מבנים שייהרסו, ובמקומם יבנה מבנה אחד ובו 33 קומות שיפנו לציר הראשי, ו-7 קומות הפונות לעורף, ובו 182 יח"ד סה"כ. לכל דירה ייבנה מרחב מוגן דירתי, ובנוסף ייבנו 600 מ"ר לטובת מסחר ושטחים ציבוריים מטופחים. 

שכונת נווה יהושע היא שכונה ותיקה שעוברת בשנים האחרונות התחדשות עירונית נרחבת. היא ממוקמת בדרום מזרח רמת גן, בקרבת דרך השלום בתל אביב, ובסמיכות לציר אלוף שדה, שבעתיד צפוי לעבור בו הקו הסגול של הרכבת הקלה. משום כך, יש לשכונה נגישות למתחמי התעסוקה בעזריאלי, שרונה ומתחם הבורסה. 

סמנכ"ל התחדשות עירונית באזורים, איל טישל, אמר היום כי "העיר רמת גן עוברת תנופת התחדשות עירונית משמעותית ואנחנו שמחים להוביל את הפעילות הזאת בעיר. מבצעים ביטחוניים קודמים וכן אירועי בטיחות שונים לימדו כי לא מעט מתחמים ובתים ישנים בעיר עומדים בפני סכנה ביטחונית ובטיחותית בעיר. בשעות אלו, בהן הבטחון האישי נמצא בסיכון, מתעצמת חשיבותו של תחום ההתחדשות העירונית, המיועד לטובת ביטחונם של הדיירים דרך חיזוק או בנייה מחדש של מבנים שעמידותם מוטלת בספק, וכאלו שאין בהם ממ"ד. אנחנו שמחים על האמון של הדיירים בנו וביחד נקדם פרויקט חדשני, איכותי ובטיחותי לכלל הדיירים".

במתחם הירדן-הררי פועלת כיום חברת G.T. בבעלותם המשותפת של עידן כהן ועומר בנבנישתי המשמשת מנהלת מקצועית מטעם הדיירים, אשר סייעה למינוי נציגות הדיירים. חברת G.T ערכה עם הנציגות גם את המכרז למינוי משרד אדריכלים, משרד עורכי דין ולבסוף גם את מכרז היזמים הנ"ל שבו זכתה חברת אזורים.

את חברת אזורים מייצג משרד ERM באמצעות עו"ד אהרון שמעון ועו"ד יואב זהבי, ואת הדיירים הוותיקים מייצג משרד שרקון, בן עמי, אשר ושות ' באמצעות עו"ד ציפי רוזנברג. הפרויקט יתוכנן על ידי משרד האדריכלים רן בלנדר, טל ווינשטוק, אלינור סיני, שדא ג'ראר ממשרד רן בלנדר אדריכלות ובינוי ערים בע"מ.


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:אזוריםמיגון מבניםממ"דרמת גןנווה יהושעהתחדשות עירונית
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...