אפריקה מגורים ודניה סיבוס יתמודדו על מחיר למשתכן באבן יהודה

החברות יגישו הצעה במשותף לשני מתחמים בשכונת עין יעקב היוקרתית • בקרקע זכויות בנייה ל-238 יחידות דיור בכל המתחמים, 75% מהן יימכרו לזכאי מחיר למשתכן

שיתוף הכתבה

אפריקה מגורים תחבור לחברה האם דניה סיבוס ותתמודד במכרז מחיר למשתכן בשכונת עין יעקב היוקרתית באבן יהודה. בקרקע יש זכויות בנייה ל-238 יחידות דיור בכל המתחמים, 75% מהן יימכרו לזכאי מחיר למשתכן במחיר מסובסד, 5% יימכרו לדיור הציבורי ו-20% יימכרו בשוק החופשי במחיר מלא. ככל ויתווספו זכויות בנייה במסגרת הקלת שבס – 80% מהדירות יימכרו במחיר למשתכן והשאר בשוק החופשי.

אפריקה מגורים ודניה סיבוס יגישו את ההצעה לשני מתחמים בקרקע במשותף ואם יזכו ינהלו את הפרויקטים ביחד. נכון להיות השותפות הזו מחזיקה בזכויות לבניית פרויקטי מחיר למשתכן בשכונת "הנרקיסים" בראשון לציון ובפרויקט "סביוני שוהם" בשוהם.

אפריקה מגורים תהיה אחראית על שיווק יחידות הדיור בפרויקטים, על ליווי הבקרה התקציבית וניהול הכספים, על הקמפיין הפרסומי וכיוצא בזה. עדיין לא הוחלט אם דניה סיבוס תהיה הקבלן המבצע של הפרויקטים, היא תנהל את עבודות התכנון והביצוע, היא תפעל מול הרשויות השונות וכיו"צ.

שני הצדדים יהיו אחראיים על גיוס או העמדת המימון לפרויקט, לרבות להגשת ההצעה במכרז, תכנונן הפרויקט, הקמתו ותפעולו. אם צד אחד ייפסל במכרז, זכויותיו יומחו לצד האחר.

שתי החברות נמצאות בימים אלה במגעים להעברת הבעלות בהן במסגרת העברת הבעלות לקבוצה האם אפריקה ישראל להשקעות. הצעות לרכישה הוגשו משיכון ובינוי של נתי סיידוף, ממבטח שמיר של מאיר שמיר, מיעקב לוקסנבורג (לוקסי),בעל השליטה בלפידות, ומעוד גורמים. אפריקה מגורים ודניה סיבוס הן הנכסים המרכזיים של אפריקה להשקעות לאחר שחברת אפריקה ישראל נכסים נמכרה לפני מספר שבועות לחברות מגה אור וביג וגופים מוסדיים.

לחדשות נדל"ן, עדכונים יומיומיים, דעות וניתוחים, הורידו את  אפליקציית מרכז הנדל"ן
אנשי נדל"ן, בואו לשמוע ולהשמיע את דעתכם. הצטרפו לקבוצת הפייסבוק רק נדל"ניסטים ותיחשפו לתכנים בלעדיים לתעשייה

 


כל יום בשעה 17:00- חמש הכתבות החשובות ביותר בתחום הנדל"ן מכל האתרים אצלכם בנייד!
לחצו כאן להצטרפות לתקציר המנהלים של מרכז הנדל"ן!

תגובות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }}{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }}{{ reply.date_parsed }}
הראה עוד
תגיות:מחיר למשתכןיעקב לוקסנבורגמגה אורדיור ציבורידניה סיבוסאפריקה ישראלמאיר שמיר
הכתבות הנצפות ביותר

 
מחפש...